Ένα βήμα πριν την επιστροφή του στο WRC το Ράλι Σαφάρι
Υπεγράφη συμφωνία και έγινε ένας από τους τρεις προς ένταξη αγώνες στο καλαντάρι από το 2020.
Το θρυλικό Ράλι Σαφάρι επιστρέφει!
Ο promoter του WRC υπέγραψε συμφωνία με το υπουργείο αθλητισμού της κυβέρνησης της Κένυας με στόχο ο κλασικός αγλώνας να επιστρέψει στο ημερολόγιο του WRC το 2020.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Media House Oliver Ciesla υπέγραψε τη σύμβαση με τον Πρέσβυ Kirimi Peter Kaberia, τον γραμματέα του Υπουργείου Αθλητισμού της Κένυας, και τον Phineas Kimathi, διευθύνοντα σύμβουλο του WRC Safari Rally Project, παρουσία του προέδρου της FIA Jean Todt.
Αυτή η συμφωνία αντανακλά την αποφασιστικότητά μας να επαναφέρουμε ένα θρυλικό ράλι στο πρωτάθλημα και να επαναφέρουμε την Αφρική στο καλαντάρι μετά από απουσία πάνω από μια δεκαετία, δήλωσε ο Ciesla.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η επιστροφή του Σαφάρι είναι απαίτηση πολλών φίλων του σπορ και είπε πως οι δρόμοι δεν είναι πια ίδιοι, όμως πάντα υπάρχουν διαδρομές στην Κένυα που να ανταποκρίνονται στο DNA του αγώνα.
Το τελευταίο Σαφάρι έγινε το 2002 με νικητή τον Colin McRae να επικρατεί με ένα Ford Focus RS WRC. Οι συζητήσεις της Κένυα με τον promoter του WRC είχαν ξεκινήσει καιρό τώρα. Με βάση τη συμφωνία που υπεγράφη, το 2019 θα εξεταστεί η ένταξη του Σαφάρι από τους αρμόδιους παρατηρητές της FIA και αν η υποψηφιότητα πάρει το «πράσινο φως», κάτι που θεωρείται εξαιρετικό πιθανό, ο αγώνας θα ενταχθεί επίσημα στο καλαντάρι καταρχή για τρία χρόνια, από το 2020 έως το 2022.
Να θυμίζουμε πως εκτός από το Σαφάρι, δύο ακόμη αγώνες, αυτός της Ιαπωνίας και αυτός της Χιλής, έχουν λάβει το χρίσμα των «υποψηφίων προς ένταξη αγώνων», όμως οριστική απάντηση δεν υπάρχει για κανέναν.
Είναι σαφής η τάση της FIA αλλά και του promoter να επεκτείνουν το θεσμό και σε άλλες ηπείρους και χώρες, κάτι για το οποίο συμφωνούν και οι κατασκευαστές, αρκεί να υπάρξει μια μείωση του κόστους.
Επίσης πρέπει να τονίσουμε και τη δυσαρέσκεια που υπάρχει για τα ράλι Κορσικής και Σαρδηνίας (κυρίως) που δεν εξασφαλίζουν την επιθυμητή προβολή, με τη FIA να πιέζει τους οργανωτές να επιστρέψουν αυτοί οι αγώνες στην ενδοχώρα, όπου εκτιμάται ότι θα έχουν περισσότερους θεατές και καλύτερη κάλυψη και προβολή.