Το νέο DRIVE, την Κυριακή 24/1 με την Real News
Το πρώτο τεύχος της χρονιάς, το DRIVE 292, έρχεται την Κυριακή και θεματολογία για όλα τα γούστα.
H λέξη ισορροπία ήταν το μέλημά μας συνθέτοντας τη θεματολογία του πρώτου τεύχους της χρονιάς και το αποτέλεσμα δείχνει να το καταφέραμε σε ικανοποιητικό βαθμό.
Η ζέουσα επικαιρότητα στα κόμπακτ μοντέλα, δηλαδή το νέο Citroёn C4 που πλέον ονομάζεται C4 C-Cross, απέκτησε crossover χαρακτήρα και έχει χίλιους λόγους για να ξεχωρίσει, έχει την τιμητική της στο εξώφυλλο. Το μοιράζεται ωστόσο με ακόμα ένα κόμπακτ μοντέλο που έχει τελείως διαφορετικό προσανατολισμό και αναλαμβάνει να καλλιεργήσει τον DRIVE χαρακτήρα. Δεν είναι άλλο από το νέο Audi S3, η τέταρτη γενιά του οποίου έρχεται χωρίς 3θυρη επιλογή, μα με πιο δραστήριο πνεύμα από ποτέ.
Η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Jeep Renegade κλείνει τις φωτογραφικές συμμετοχές της «βιτρίνας», δείχνοντας τον δρόμο που -όχι απαραίτητα από επιλογή- φαίνεται πως θα ακολουθήσουν τα τετρακίνητα του μέλλοντος. Ακόμα κι εκείνα που θα εξακολουθήσουν να υποστηρίζουν τον εκτός ασφάλτου προσανατολισμό.
Ένα σεβαστό μέρος από τις σελίδες αφιερώθηκαν στα πιο σημαντικά μοντέλα που περιμένουμε μέσα στο 2021, ενώ μεγάλο αναγνωστικό ενδιαφέρον έχει η ανάλυση γύρω από τα μοντέλα plug-in hybrid. Με άλλα λόγια για τους μύθους και τις πραγματικότητες που τα συνοδεύουν και κυρίως για το πώς έχει νόημα να χρησιμοποιούνται για να βγαίνεις κερδισμένος.
Παραδοσιακά μια σειρά από δοκιμές νέων μοντέλων ολοκληρώνει την ύλη, με πρώτο και καλύτερο το Master Test του Volkswagen Golf. Και μάλιστα στην έκδοση με τον βασικό κινητήρα της γκάμας και το ήπιο υβριδικό σύστημα. Αντίστοιχη υβριδική τεχνολογία έχει το Suzuki Ignis που, σε συνδυασμό με το κιβώτιο CVT, είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης. Όπως επίσης το Ford Focus Active με τον 1.000άρη EcoBoost των 155 PS, η ντίζελ BMW 320d και το ανανεωμένο Hyundai i30 Fastback με τον νέο 1.500άρη T-GDi.
Το Volvo S60 T8 και η Mercedes-Benz GLA 250 e ακολουθούν το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μονοπάτι, ενώ το Nissan Leaf e+ με τη μεγάλη μπαταρία δεν αφήνει παραπονούμενα ούτε τα ηλεκτρικά. Ο εξηλεκτρισμός δηλώνει «παρών» και στην αντιπαραβολή του Mazda3 με τον κινητήρα SkyActiv-X με την Toyota Corolla 2.0 Hybrid, η οποία αντιπαραβολή αποδεικνύει πως η λέξη «υβριδικό» με τη λέξη «οδήγηση» μπορούν να συνυπάρχουν μια χαρά στην ίδια πρόταση ακόμα και στο mainstream επίπεδο.
Και επειδή είναι περισσότερο από ξεκάθαρο πως τα υβριδικά αποτελούν πλέον (σχεδόν) μονόδρομο, η δοκιμή ενός μεταχειρισμένου Toyota C-HR αποσκοπεί να φωτίσει τον τρόπο με τον οποίο η συγκεκριμένη τεχνολογία αντιμετωπίζει τον χρόνο.
Καλή ανάγνωση και καλό 2021!