Το DRIVE 284 το Σάββατο 9 Μαΐου, με την Real News

Το DRIVE 284 το Σάββατο 9 Μαΐου, με την Real News

Αυτόν το μήνα, κυκλοφορούμε εκτάκτως μια εβδομάδα πριν το κανονικό μας ραντεβού.

Μια εβδομάδα νωρίτερα κυκλοφορούμε αυτόν τον μήνα, εκτάκτως, μαζί με το φύλλο της Real News που πωλείται χωρίς τη διάκριση βασικής και πλούσιας έκδοσης, με €2. Σε μια περίοδο που έτσι κι αλλιώς οι δοκιμές είναι περιορισμένες αυτό κάνει μικρή διαφορά στη θεματολογία μας, καθότι ένα περιοδικό αυτοκινήτου είναι εξ ορισμού δύσκολο να κάνει τη δουλειά του χωρίς η κυκλοφορία να είναι ελεύθερη.

Τόσο για πρακτικούς όσο και για ηθικούς λόγους. Και ασφαλώς, τους συνεργάτες του να λειτουργούν με την πλήρη δυναμική τους και να λανσάρουν τα νέα μοντέλα που ήταν προγραμματισμένα. Ωστόσο μέσα σε αυτό το όχι και πολύ ευχάριστο πλαίσιο η ομάδα μας συνεχίζει την προσπάθειά της να περιορίσει όσο γίνεται τις απώλειες σε κάθε επίπεδο. Θα ήμασταν ψεύτες να υποστηρίξουμε πως δεν μας αγγίζει τίποτα. Και το DRIVE έχει διαχρονικά αποδείξει πως δε φοβάται να πει ούτε την αλήθεια ούτε τη γνώμη του.

Σε αυτό το τεύχος, η αρωγή των Βρετανών συνεργατών μας αποδείχτηκε πολύτιμη ώστε να μπορέσουμε να φτιάξουμε αυτό το εντυπωσιακό εξώφυλλο. Με μια από τις πιο ψαρωτικές πίσω όψεις που διαθέτει στις τάξεις της η αυτοκίνηση, εκείνη της νέας Porsche 911 Turbo S που αποδίδει 650 PS και κάνει 0-100 km/h σε 2,7”. Δεν είναι λάθος, 2,7”…

Από εκεί και πέρα, η ολοκαίνουργια γενιά Skoda Octavia (που μάλιστα έχει φωτογραφηθεί στην Κρήτη, στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής παρουσίασης που θα γινόταν εκεί μα ακυρώθηκε λόγω των εξελίξεων) υπογραμμίζει ακόμα μια φορά πως οι Τσέχοι δεν κάνουν βήματα αλλά άλματα. Και η Mercedes-Benz GLB αποδεικνύει πως οι Γερμανοί θέλουν να είναι πανταχού παρόντες στις κόμπακτ κατηγορίες, όπου αντιπροσωπεύονται από οκτώ μοντέλα. Κάτι αντίστοιχο, σε μικρότερη κλίμακα, κάνει και η BMW, η οποία με την 2 Grand Coupe που δοκιμάζουμε στη βασική έκδοση βενζίνης δίνει απάντηση στα Audi A3 και την Mercedes-Benz CLA.

Το νέο Opel Corsa-e και το Subaru Forester 2.0 e-Boxer είναι οι δύο εκπρόσωποι του εξηλεκτρισμού σε αυτό το τεύχος, ενώ το SEAT Arona TGI μια ακόμα εναλλακτική πρόταση. Το αυτόματο Nissan Juke, το ντίζελ Mazda CX-30 κλείνουν το πακέτο των SUV, ενώ το Peugeot Rifter και το Honda Civic θυμίζουν σε όλους ότι οι παραδοσιακές μέχρι πρότινος κατηγορίες έχουν ακόμα πολλά να πουν. Ίσως αυτό να μην έχει πολλή σημασία για τη μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού, ωστόσο για τους παραδοσιακούς λάτρεις του αυτοκινήτου είναι μια πληροφορία που έχει αξία να υπάρχει. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και το αφιέρωμα που κάναμε στο HTTC, τον πιο φιλικό (από όλες τις απόψεις) τρόπο για να οδηγήσεις το αυτοκίνητό σου στην πίστα.

Σε αναμονή μιας όσο το δυνατόν πιο γρήγορης και ισορροπημένης κανονικότητας, καλή σας ανάγνωση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube