Είσαι έτοιμος για το πανέμορφο Renault 5 E-Tech Turbo;

Είσαι έτοιμος για το πανέμορφο Renault 5 E-Tech Turbo;

Το ολοκαίνουργιο Renault 5 E-Tech είναι υπέροχο στην οδήγηση. Ποιος δεν θα ήθελε μια Turbo έκδοση;

«Η Billancourt μας διαβεβαιώνει ότι το νέο της Renault 5 E-Tech απευθύνεται κυρίως σε όσους αγαπούν τα αυτοκίνητα. Όχι απαραίτητα σε όσους αναζητούν ένα ηλεκτρικό», γράψαμε όταν το οδηγήσαμε στη Νίκαια.

Πρόκειται για ένα από τα EV που απολαμβάνεις να οδηγείς, οι αποστάσεις γίνονται απόλαυση, όχι απλώς διεκπεραίωση. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο τιμόνι του ισχυρότερου Renault 5 E-Tech με τα 150 άλογα διασκεδάζεις πολύ. Από τις πρώτες στροφές σε εκπλήσσει ευχάριστα ένα τιμόνι που εμπλέκεται αυθόρμητα κι ένα καρτίστικο σύνολο που συνταιριάζεται ιδανικά με αυτό. Μάλιστα, ακόμη πιο καλά από το επιτυχημένο στο δυναμικό πεδίο Clio».

Δεν χρειάζεται να είναι κεντρομήχανο όπως το κλασικό μοντέλο, αλλά να έχει εμφάνιση που ξεσηκώνει και κοφτερή οδική συμπεριφορά

Renault 5 E-Tech

Αν οι Γάλλοι θέλουν να ολοκληρώσουν την επιτυχία τους και να κλείσουν για τα καλά το μάτι στον ενθουσιώδη οδηγό, ώρα είναι να μιμηθούν τη θρυλική έκδοση Turbo. To ποθητό homologation special σχεδιάστηκε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, κι όπως όλα τα αγωνιστικά μοντέλα της εποχής, κυκλοφόρησε και σε έκδοση δρόμου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σε δημοπρασία ένα Renault 5 Turbo του 1980

Συνολικά, μέσα σε έξι χρόνια παραγωγής κατασκευάστηκαν 1.820 R5 Turbo (1980-1982) και 3.167 R5 Turbo 2 (1982-1986), αρκετά από τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνες. 

Renault 5 E-Tech

Η Renault παρουσίασε ένα αντίστοιχο κεντρομήχανο πρωτότυπο, το Turbo 3E. Αλλά εκείνο παραείναι σκληροπυρηνικό, με δύο μπάκετ καθίσματα, φουλ roll-cage και μια τεράστια φτερούγα στο πίσω μέρος. Κάτι πιο δρομίσιο, παρακαλούμε;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε στη Νίκαια το νέο Renault 5 E-Tech που καίει καρδιές

Κάποιος ανεξάρτητος ψηφιακός δημιουργός οραματίστηκε ένα μοντέλο δρόμου, που απεμπολεί κι αυτό τις πίσω πόρτες, αλλά διατηρεί μια στιλιστική προσέγγιση που θα μπορούσε να μπει στην παραγωγή. 

Renault 5 E-Tech

Θα θέλαμε πολύ να δούμε ένα τέτοιο Renault 5 E-Tech να κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Κι ας έχει λιγότερη απόδοση από τους 380 ίππους και τα 700 Nm του ζόρικου Turbo 3E.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Renault 5 E-Tech έφτασε κιόλας τις 50.000 παραγγελίες

Η βάση υπάρχει, μένουμε να παρθεί η απόφαση. Σταυρώνουμε τα δάχτυλά μας!

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube