Το DRIVE #305 σας περιμένει στα περίπτερα
Το τελευταίο μας τεύχος βρίσκεται στα σημεία πώλησης Τύπου της χώρας, ως η ιδανική παρέα για το τριήμερο.
Για να τα λέμε όλα και με το όνομά τους, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν στην αγορά είχαμε καιρό να δημιουργήσουμε τεύχος με τόσα πολλά, σημαντικά και ενδιαφέροντα μοντέλα. Όμως επειδή στο DRIVE δεν πετάμε "χαρταετό", τώρα που οι συνθήκες το επέτρεψαν του δώσαμε και κατάλαβε.
Η αρχή έγινε με το ολοκαίνουργιο Peugeot 308 που απέδειξε ότι οι Γάλλοι έχουν πια σχεδόν τελειοποιήσει την τεχνική με την οποία προσεγγίζουν τη διαφορετικότητα, έτσι ώστε να ξεχωρίσουν με ουσία στα premium μικρομεσαία. Τη συνέχεια έδωσε το νέο Suzuki S-Cross, το μοντέλο που οι Ιάπωνες χαρακτηρίζουν «το καλύτερο οικογενειακό SUV που έχουν φτιάξει ποτέ». Και δεν έχουν άδικο, αφού τουλάχιστον από την τετρακίνητη έκδοση AllGrip που δοκιμάσαμε (δείτε και τη video δοκιμή μας) δεν μπορείς να ζητήσεις και πολλά ακόμα.
Θα έλεγα ωστόσο πως, αφήνοντας απ’ έξω την Maserati MC20 που δοκίμασαν οι Άγγλοι συνεργάτες μας και έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις, το πιο εντυπωσιακό μοντέλο του τεύχους είναι το ολοκαίνουργιο Sportage. Το μοντέλο δηλαδή που πιάνει το νήμα από εκεί ακριβώς που το άφησε το EV6 στο προηγούμενου τεύχους μας και επαληθεύει πως το νέο πρόσωπο της Kia δεν έχει να φοβάται τίποτα και κανέναν.
Ο κύκλος των ολόφρεσκων μοντέλων κλείνει με το Volkswagen Taigo που φέρνει για πρώτη φορά την κουπέ προσέγγιση στην κατηγορία των B-SUV/crossover. Kαι το οποίο φέραμε αντιμέτωπο με Toyota Yaris Cross, ως τις δύο νεότερες παρουσίες της κατηγορίας. Υπάρχουν οκτώ ακόμα δοκιμές από νέες εκδόσεις και ανανεωμένα μοντέλα με εστίαση στα SUV. Ωστόσο πολλή και ενδιαφέρουσα πληροφορία θα βρείτε επίσης στο ρεπορτάζ για την προδιαγραφή ρύπων Euro 7 που ετοιμάζεται και αναμένεται να έχει ισχυρό αντίκτυπο στη βιομηχανία.
Πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα βγήκαν και από την συνέντευξη που μας παραχώρησε σχετικά με τη μέθοδο του Mega casting και τις αλλαγές που θα φέρει στη διαδικασία της παραγωγής των ηλεκτρικών μοντέλων της Volvo ο Mikael Fermer, ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από αυτό το δύσκολο εγχείρημα.
Προτείνω βέβαια να κρατήσετε όρεξη για διάβασμα μέχρι το τέλος, έτσι ώστε να μάθετε λεπτομέρειες με ουσία και ενδιαφέρον τόσο για το πρώτο Dodge Charger όσο και τον τεράστιου βεληνεκούς αθλητή που ονομάζεται Sebastien Loeb. Που στα 48 του χρόνια συνεχίζει να σαρώνει τις νίκες στο WRC -και όχι μόνο- με πάθος που αποστομώνει τους πάντες.
Καλή ανάγνωση!