Επιταχύνει από στάση στα 60 mph σε 4,7” και καταπίνει το 1/4 του μιλίου σε 13,1”. Η τελική του ταχύτητα είναι 220 km/h – ναι, ελαφρώς μεγαλύτερη από αυτή του Scat Pack.
Το R/T λαμβάνει επίσης ελαφρώς μικρότερα φρένα (διάμετρος 354 mm), πιο μαλακά ελατήρια, αμορτισέρ προσανατολισμένα περισσότερο στην άνεση και ζάντες 18 ιντσών, αντί για 20 ιντσών που φοράει το Scat Pack.
Οι ηλεκτρικές παραλλαγές του Charger Daytona διαθέτουν ηλεκτρική 400βολτη αρχιτεκτονική και μπαταρία 100,5 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 93,9 kWh). Παρέχουν αυτονομία εμβέλεια 510 km μεταξύ των φορτίσεων στο R/T, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών EPA των ΗΠΑ, ο οποίος είναι πιο αυστηρός από το πρωτόκολλο δοκιμών WLTP που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη. Το πιο ισχυρό Scat Pack περιορίζεται στα 418 km. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με ρυθμούς έως και 183 kW, επιτρέποντας φόρτιση 20-80% σε 27 λεπτά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος έβαλε κινητήρα Hellcat στο Mazda MX-5
Η μητρική Stellantis είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι η πλατφόρμα STLA Large, που χρησιμοποιεί το Dodge Charger Daytona, θα επιτρέπει σπριντ 0-60 mph σε 2,0”. Ανέφερε το V8 Hellcat ως σημείο αναφοράς για την απόδοση των ηλεκτρικών εκδόσεων. Και πράγματι, υπάρχει φημολογία για μια πιο ισχυρή έκδοση που θα έχει 750 ίππους.
Το αμερικανικό EV muscle car φέρει εξωτερική γεννήτρια ήχου Fratzonic, αντίστοιχη με του Abarth 500e, η οποία λέγεται ότι τα κάνει τόσο θορυβώδη όσο το Hellcat.
Κατά τα άλλα, το θερμικό και το ηλεκτρικό Daytona δεν διακρίνονται μεταξύ τους. Θα προσφέρονται σε δίθυρα και 4θυρα αμαξώματα.