Δίλιτρο τούρμπο και αυτόματο το νέο Ford Focus ST

Δίλιτρο τούρμπο και αυτόματο το νέο Ford Focus ST

Δοκιμάζεται πυρετωδώς στο Nürburgring το νέο Ford Focus ST, το οποίο δεν θα περάσει 3κύλινδρο μοτέρ, όπως ήθελαν οι φήμες.

Αντίθετα με τις φήμες, το νέο Ford Focus ST που δοκιμάζεται αυτή την εποχή στο Nürburgring δεν θα περάσει σε 3κύλινδρο κινητήρα. Θα συνεχίσει με την κλασική συνταγή του 4κύλινδρου τούρμπο στα δύο λίτρα. Και μια καινοτομία…

Ενώ θα συνεχίσει να προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο, η μεγάλη καινοτομία είναι ότι πλέον θα υπάρχει η επιλογή και ενός αυτόματου σασμάν. Θυμίζουμε ότι η Ford έχει λανσάρει με το νέο Focus ένα κιβώτιο που συνδυάζει μετατροπέα ροπής και συμπλέκτη, θεωρώντας ότι έτσι κερδίζει το καλύτερο και από τις δύο τεχνολογίες.

Η Ford, στοχεύοντας σε κορυφαία δυναμική συμπεριφορά, χρησιμοποιεί 45 διαφορετικούς συνδυασμούς στη διαμόρφωση της ανάρτησης, ανάλογα με την έκδοση κινητήρα/μετάδοσης και τον εξοπλισμό. Το ST-Line με τον κορυφαίο για την ώρα κινητήρα 1.5 EcoBoost των 180 ίππων χρησιμοποιεί πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σύστημα torque vectoring. Την ίδια τεχνολογία αναμένεται να ενσωματώνει και η έκδοση ST. Θα θέλαμε να έχει και το μπλοκέ διαφορικό Quaife του νέου Fiesta ST, και να μην το κρατήσουν μόνο για το RS που θα έρθει αργότερα στην σταδιοδρομία του μοντέλου. Για το οποίο, όταν ρωτήσαμε τον Alf Kaufmann, υπεύθυνο μηχανικό εξέλιξης του νέου Focus αν θα είναι 4κίνητο με ηλεκτροκινητήρες στους πίσω τροχούς ή κλασικό 4κίνητο, αρκέστηκε να απαντήσει ότι στην ίδια πλατφόρμα θα βασίζεται και το επόμενο Kuga.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube