Διεθνής απήχηση για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Διεθνής απήχηση για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Οι αγωνιστικές ημέρες του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, του εθνικού μας αγώνα ήταν ένα 4ήμερο γεμάτο σημαντικές στιγμές και ανατροπές που έδωσαν χρώμα ελληνικό στην εξέλιξη του παγκόσμιου πρωταθλήματος Ράλλυ.

EKO Rally Acropolis

Αυτός είναι ακόμα ένας ορισμός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που όπως και τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό. Βάζοντας την Ελλάδα στα σπίτια δεκάδων εκατομμυρίων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλο το κόσμο.

Ο φετινός αγώνας καταγράφηκε ως ο δυσκολότερος του Πρωταθλήματος Ράλλυ των τελευταίων ετών, καθώς τα συναισθήματα άλλαζαν με… αγωνιστικούς ρυθμούς.

Για άλλη μια χρονιά, η διοργάνωση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία, όπως αποτυπώνει και η πολύ μεγάλη παγκόσμια απήχησή του

EKO Rally Acropolis

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, άνετη νίκη για τον Neuville, δράμα για τον Ogier

Από την ευγνωμοσύνη για την παρουσία στον αγώνα του θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Mark Cavendish, στην αγωνία για τη στέψη του πρωταθλητή του Junior WRC επί ελληνικού εδάφους (Romet Jürgenson), και από την αμηχανία λόγω της μικρότερης διαφοράς νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC2, με τους Sami Pajari και Robert Virves ισόπαλους στον συνολικό χρόνο, στην απόλυτη αποδοχή για το «1,2,3» της Hyundai Shell Mobis για δεύτερη φορά στην Ελλάδα.

Η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις σχετικές μετρήσεις, που πέρα από τα 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατών που παρακολούθησαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα μέσα από τις συχνότητες της COSMOTE TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), «εντόπισαν» επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν τον αγώνα από μόλις έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωµένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία).

EKO Rally Acropolis

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Με το νέο Ford Puma στις ειδικές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

Ανάλογα, σημαντικά αυξημένη, από 10% έως 23% καταγράφηκε η διεθνής απήχηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που επιβεβαιώνει τη δυναμική προβολής του αγώνα.

Απήχηση που μετρήθηκε για διάστημα 10 ημέρων, σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube