Διέρρευσαν νέες πληροφορίες για το νέο Model 3 Performance
Με ρυθμιζόμενη ανάρτηση και λογισμικό που θα επιλέγει αυτόματα αν θα κινηθεί προς τα μπροστά ή όπισθεν.
Το επερχόμενο Tesla Model 3 Performance, αν και δεν γνωρίζουμε αν τελικά θα αποκαλείται έτσι, είναι ένας γεννημένος νικητής. Η ανανέωση του Highland απέδειξε σε όλους ότι ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων με έδρα το Τέξας βελτίωσε ακριβώς τα σημεία που χρειαζόνταν βελτίωση. Οι τροποποιήσεις έκαναν το ηλεκτρικό πολύ καλύτερο κι ασυναγώνιστο στα χρήματά του.
Τώρα, όλος ο πλανήτης περιμένει με κομμένη την ανάσα να δημοσιοποιηθούν οι ακριβείς προδιαγραφές του νέου Tesla Model 3 Performance και σήμερα έχουμε φρέσκα νέα.
Το νέο Tesla Model 3 Performance θα ταράξει πάλι τα νερά της παγκόσμιας αυτοκίνησης, ακριβώς όπως ο προκάτοχός του
Γνωρίζουμε ήδη ότι η συνολική ισχύ θα είναι πάνω από 600 ίππους. Επίσης, ότι ο πίσω κινητήρας του παλιού Performance έφτανε στη μέγιστη ισχύ στα 75 km/h, αλλά ο νέος 4D2 θα φτάνει στο πικ του στα 110 km/h.
Το οποίο σημαίνει ότι η αίσθηση της επιτάχυνσης που ταλαιπωρεί τα σωθικά των επιβατών θα βιώνεται για πολύ περισσότερο από πριν. Κι ότι δεν θα υπάρχει το «ξεφούσκωμα» της ισχύος που παρατηρούσαμε στο παλιό Model 3 μετά τα 120 km/h.
Στόχος του Elon Musk είναι το 0-100 να ξεκινά από τον αριθμό «2», παρότι προφανώς θα είναι ψηλά κι όχι χαμηλά «2άρια», όπως στις Plaid εκδόσεις.
Έχει διαρρεύσει ότι το βάρος θα περιορίζεται στα 1.855 kg κι αν σας φαίνεται πολύ, σκεφτείτε ότι το ανταγωνιστικό -και σαφώς πιο αργό- Dodge Charger EV ζυγίζει 2.648 kg!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στα πράσα «μουλάρι» δοκιμών του Tesla Model 3 Performance
Το απερχόμενο Tesla Model 3 Performance πρόσφερε 547 km με μία φόρτιση κατά WLTP, αλλά στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες βλέπουμε να αναγράφονται 603 km αυτονομίας. Απομένει να δούμε ποιο νούμερο θα ισχύει στην πράξη.
Το υπάρχον Long Range, που φοράει ίδια μπαταρία με το Performance, φτάνει τα 678 km φορώντας 18άρες ζάντες με αεροδυναμικά τάσια, νούμερο που πέφτει στα 629 με τις έξτρα 19άρες.
Οι νέες φωτογραφίες επιβεβαιώνουν και τα ημί-μπάκετ καθίσματα, τα οποία θα είναι κι αεριζόμενα. Στοιχείο εξοπλισμού που υπάρχει ακόμα και στην πισωκίνητη έκδοση των €35 χιλιάδων!
Παρότι τα καθίσματα φέρουν το χαρακτηριστικό γραφικό Ludicrous στη βάση του προσκέφαλου, το οποίο εμφανίζεται και στο πίσω καπό, το νέο Performance παραδόξως δεν θα έχει πρόγραμμα οδήγησης Ludicrous. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ Chill, Sport και Insane.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ιδού, το νέο Tesla Model 3 Performance χωρίς καμουφλάζ [video]
Το πυραυλοκίνητο ηλεκτρικό θα έχει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για βελτιωμένη άνεση, κάτι που έλειπε από την προηγούμενη γενιά. Μην περιμένετε πάντως αερανάρτηση, η οποία θα παραμείνει αποκλειστικό προνόμιο των Model S και Χ.
Ένα Beta λογισμικό θα αποφασίζει αυτόματα για το αν θα επιλέξει να κινηθεί προς τα μπροστά ή όπισθεν, από τη στιγμή που κλείσει η πόρτα, φορεθεί η ζώνη και πιεστεί το φρένο. Ακούγεται λίγο τρομακτικό, έτσι; Προφανώς θα υπάρχει κι η επιλογή της χειροκίνητης ρύθμισης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Tesla Model 3 Performance θα έχει πάνω από 600 ίππους
Αντιθέτως, είναι άκρως καλοδεχούμενη η νέας σχεδίασης ζάντα που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Σαφώς ομορφότερη από αυτήν που φορούσαν τα ακαμουφλάριστα νέα Performance που είχαμε δει πριν ένα μήνα.