Δεν θα χρησιμοποιήσει την MEB πλατφόρμα η Ford στα μελλοντικά ηλεκτρικά της

Δεν θα χρησιμοποιήσει την MEB πλατφόρμα η Ford στα μελλοντικά ηλεκτρικά της

Η συνεργασία της Ford με την VW φαίνεται πως θα αφορά σε άλλους τομείς των ηλεκτρικών τους αυτοκινήτων και όχι στην από κοινού χρήση της πλατφόρμας MEB.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, η Ford φέρεται πως εξελίσσει τη δική της αρχιτεκτονική για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της μοντέλα που θα εμφανιστούν από τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, αφήνοντας εκτός εξίσωσης την πλατφόρμα MEB της Volkswagen.

Ο γενικός διευθυντής της Ford, Martin Sander, επιβεβαίωσε πως η νέα πλατφόρμα που εξελίσσεται από την Ford, δεν θα έχει καμία σχέση με την MEB πλατφόρμα του γκρουπ VW λέγοντας πως αυτή θα είναι πολύ πιο ευέλικτη και ικανή και θα μπορέσει να προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην ίδια μελλοντικά.

Ford Sport Crossover

Ο ίδιος άφησε ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνει εκμετάλλευση της MEB πλατφόρμας σε κάποια μοντέλα της Ford μέχρι την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών της μοντέλων. Έτσι τα δύο νέα ηλεκτρικά SUV που θα παραχθούν στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία, θα βασιστούν στην MEB πλατφόρμα, όπως και τα εννέα συνολικά μοντέλα που θα προκύψουν μέχρι το 2024.

Εκτός της Mustang Mach-E που ήδη πωλείται, πρόκειται για τα επερχόμενα Puma EV, ένα νέο crossover με την ονομασία Sport Crossover και άλλο ένα crossover μεσαίου μεγέθους που θα αποκαλυφθεί σύντομα. Τα υπόλοιπα πέντε, αφορούν μελλοντικά ηλεκτρικά van της εταιρείας.

Ford 2024 ev range

Σύμφωνα με το πλάνο της Ford, θα έχει μια εξ ολοκλήρου ηλεκτρική γκάμα επιβατικών οχημάτων στην Ευρώπη μέχρι το 2030, με κάθε διαθέσιμο μοντέλο να προσφέρεται σε plug-in υβριδική ή και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Αντίστοιχα και η  γκάμα επαγγελματικών της οχημάτων θα αποτελείται από αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων έως το 2024, με το E-Transit να συνοδεύεται από το E-Transit Custom και ένα plug-in υβριδικό Ranger να βρίσκεται στα σκαριά. Μέχρι το 2030, η Ford θέλει τα δύο τρίτα των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων της, να αποτελούνται από PHEV ή EV.

Θυμίζουμε πως η Ford έχει ήδη επενδύσει $2 δις για τον εκσυγχρονισμό της μονάδας παραγωγής της στην Κολωνία, στο οποίο κατασκευάζεται επί του παρόντος και μέχρι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, το Fiesta. Μετά το τέλος της παραγωγής του Fiesta, η συγκεκριμένη μονάδα θα παράγει τα νέα ηλεκτρικά SUV/crossover της.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube