CUPRA: Αγωνιστικά Leon Competición και e-Racer

CUPRA: Αγωνιστικά Leon Competición και e-Racer

Βενζινοκίνητο με 340 PS για το TCR και ηλεκτρικό με 680 PS για το eTCR!

Μαζί με την πρεμιέρα των εκδόσεων παραγωγής του νέου CUPRA Leon, η ισπανική φίρμα παρουσίασε και δύο αγωνιστικές εκδόσεις του μοντέλου - το βενζινοκίνητο CUPRA Leon Competición και το ηλεκτρικό CUPRA e-Racer - επιβεβαιώνοντας πως θα συνεχίσει να υποστηρίζει συμμετοχές στα πρωταθλήματα TCR και eTCR.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο CUPRA Leon [video]

CUPRA Leon Competicion

Ξεκινάμε από το βενζινοκίνητο μοντέλο, CUPRA Leon Competición, το οποίο σχεδιάστηκε για τα πρωταθλήματα TCR και για αγώνες αντοχής. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 340 PS και 410 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,5" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

Το αγωνιστικό χάτσμπακ βασίζεται στο CUPRA Leon με τις απαραίτητες επεμβάσεις στο πλαίσιο και το αμάξωμα για καλύτερη απόδοση στην πίστα. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω ενώ ελαφρύτερα εξαρτμήματα και αγωνιστικών προδιαγραφών ηλεκτρνικά συστήματα έχουν μειώσει το βάρος βελτιώνοντας την ισορροπία του ανάμεσα στους δύο άξονες.

CUPRA Leon Competicion

Σχεδιαστικά, το Leon Competición ξεχωρίζει από τα σημαντικά φαρδύτερα φτερά με ενσωματωμένα πτερύγια και εσοχές που κατευθύνουν τον αέρα, την εισαγωγή αέρα στο καπό, τους νέους προφυλακτήρες με ανθρακονημάτινες προεκτάσεις, το μεγάλο σπλίτερ, τη μονή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο και την τεράστια φτερούγα που στηρίζεται στο πίσω παρμπρίζ. 

Τα πρώτα Leon Competición θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους τον Απρίλιο, από τις κεντρικές εγκαταστάσεις της CUPRA.

CUPRA e-Racer

Συνεχίζουμε με το ισχυρότερο μέλος της παρέας που δεν είναι άλλο από το ηλεκτρικό e-Racer, το οποίο εξελίχθηκε για το πρωτάθλημα PURE ETCR του 2021.

Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 680 PS (500kW) και 960 Nm, ενώ μια υγρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 65 kWh αναλαμβάνει να τους τροφοδοτεί με ενέργεια. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 3,2" και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 270 km/h.

Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην αεροδυναμική, με πιο στενή γρίλια που επικοινωνεί με την εσοχή στο καπό και μικρότερες εισαγωγές αέρα στον φουσκωμένο προφυλακτήρα εμπρός. Και εδώ τα φτερά είναι σημαντικά φαρδύτερα σε σύγκριση με το μοντέλο παραγωγής, καλύπτοντας τους τροχούς αγωνιστικού τύπου και τα φαρδύτερα μετατρόχια και κατευθύνοντας τον αέρα γύρω από το αμάξωμα. Την εικόνα συμπληρώνουν το σπλίτερ, οι προεκτάσεις των μαρσπιέ και ο μεγάλος πίσω διαχύτης που σχεδόν ακουμπά το έδαφος. Τέλος, και εδώ έχουμε μια μεγάλη αεροτομή (χαμηλότερα τοποθετημένη) με βάσεις που ακουμπούν στο παρμπρίζ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube