BMW 3.0 CS του 1973, διότι μία 50άρα ίσον δύο 25άρες
Άριστη BMW 3.0 CS σάς κλείνει το μάτι. Θα το τολμούσατε;
Η αγορά ενός κλασικού αυτοκινήτου δεν είναι κάτι που το κάνεις με οικονομοτεχνικά κριτήρια. Αν και κάποιες φορές μπορεί να αποβεί συμφέρουσα επένδυση. Συνήθως όμως είναι μια απόφαση που λαμβάνεται με την καρδιά. Κι η συγκεκριμένη BMW 3.0 CS του 1973 σκοράρει ισχυρά στο θυμικό.
Όσο και να κοιτάμε τις φωτογραφίες της, δεν μπορούμε να βρούμε ψεγάδι στην πανέμορφη BMW 3.0 CS Ε9. Αρχικά ήταν βαμμένη σε Nachtblau Metallic κι έκτοτε έχει ξαναβαφτεί σε μια πιο ανοιχτή απόχρωση του μπλε.
Η BMW 3.0 CS είναι ένα κλασικό αυτοκίνητο που αποπνέει αρχοντιά και μεγαλείο
Η κατοχή ενός κλασικού αυτοκινήτου όπως αυτό μπορεί να φέρει μαζί της πολλές μηχανικές προκλήσεις. Αλλά όσο γίνεται για μοντέλο 50+ ετών, η συγκεκριμένη BMW 3.0 CS έχει υποστεί αρκετές εργασίες, που θα απαλλάξουν τον μελλοντικό αγοραστή από σκοτούρες.
Νέα μπουζοκαλώδια, ανακατασκευή στις μπροστινές δαγκάνες των φρένων, αντικατάσταση των πίσω, φρέσκα τακάκια κι αντικατάσταση των περισσότερων μερών της ανάρτησης αποτελούν μια κάποια ξεγνοιασιά.
Ο 6κύλινδρος σε σειρά των 3,0 lt φοράει διπλά καρμπιρατέρ και φίλτρα αέρος της K&N. Και στέλνεις τη ροπή στους πίσω τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Πρόσφατα αντικαταστάθηκε ο ιμάντας του εκκεντροφόρου κι η φλάντζα, οπότε σε συνδυασμό με τα μόλις 122.000 km, μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο πουλήθηκε αυτή η σπάνια BMW 3.0 CSL;
Σαφώςε πάντως δεν θα χρειαστεί να ξοδευτείς για λάστιχα. Οι 16άρες ζάντες της Alpina φορούν λάστιχα Pirelli, διάστασης 205/55 εμπρός και 225/50 πίσω, τα οποία τοποθετήθηκαν τον Φεβρουάριο και ζήτημα είναι αν έχουν κυλίσει έστω κι ελάχιστα.
Το εσωτερικό μοιάζει βγαλμένο κατευθείαν από τη δεκαετία του 1970. Περιλαμβάνει τιμόνι τριών ακτίνων της Nardi με ξύλινη στεφάνη, καφέ χρώμα δέρμα στα καθίσματα και στα πάνελ των θυρών και πολλές ξύλινες πινελιές. Υπάρχει επίσης ηχοσύστημα της Pioneer, air-condition, θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ κι ηλεκτρικά παράθυρα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτή η BMW 3.0 CSL είναι το Homologation Special που ψάχνατε
To κάτω μέρος της καρότσας βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και καθαρίστηκε με ξηρό πάγο, για να παραλάβεις την BMW 3.0 CS όπως βγήκε από το εργοστάσιο. Η δημοπρασία ολοκληρώνεται αύριο και μέχρις στιγμής, η υψηλότερη προσφορά είναι στα $44.444, δηλαδή €41.200.