Βελτιωτής ισχυρίζεται ότι μπορεί να «διορθώσει» τη Ferrari F40
Πού υστερεί η Ferrari F40 σε σχέση με τα σημερινά σούπερκαρ; Στην ευκολία οδήγησης. Αυτό που είναι η μεγαλύτερη γοητεία της, είναι ίσως κι η αχίλλειος πτέρνα της.
Η Ferrari F40 αποτελεί για πολλούς το καλύτερο σούπερκαρ όλων των εποχών. Αλλά για μια στιγμή: Τότε γιατί το θρυλικό κεντρομήχανο μοντέλο απασχολεί την ειδησεογραφία με απανωτές εξόδους από τον δρόμο;
Μόλις την περασμένη εβδομάδα, δύο Ferrari F40 λαβώθηκαν όταν οι οδηγοί τους έχασαν τον έλεγχο ενώ κινούνταν στην ευθεία. Μία στη Μεγάλη Βρετανία και μία στο Μονακό. Τι συμβαίνει; Προφανώς το τελευταίο μοντέλο που επέβλεψε προσωπικά ο Enzo Ferrari παραείναι ασυμβίβαστο κι απαιτητικό για τη σημερινή γενιά οδηγών. Που έχουν καλομάθει από τα συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης και το πιο φιλικό στήσιμο των σημερινών σούπερκαρ.
Μπορεί να βελτιωθεί η Ferrari F40; Ίσως, αν γίνει πιο εύκολη στην οδήγηση
Αυτήν ακριβώς την αγριωπή φύση του θηρίου προσπαθεί να εξημερώσει ο βελτιωτικός οίκος Officine Fioravanti. Δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρεί κάτι αντίστοιχο. Παλαιότερα είχε προσθέσει traction control, ABS κι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ στην Testarossa. Ακριβώς για να την καταστήσει πιο συμβατή με τις νεότερες εξελίξεις.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Officine Fioravanti βάζει χειροκίνητο κιβώτιο στην Alfa Romeo 8C
Ονομάζει το αναθεωρημένο μοντέλο «Ferrari F40 Alte Prestazioni» και προσθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins TTX 36. Αναβαθμίζει την πέδηση με κάρμπον δισκόφρενα της Brembo, με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω. Βελτιώνει τη λειτουργία του ABS, ενώ η σημαντικότερη αναβάθμιση είναι η προσθήκη υδραυλικής υποβοήθησης στην κρεμαγιέρα.
Οι εργοστασιακές ζάντες των 17 ιντσών αντικαθίστανται από 18άρες μπροστά και 19άρες πίσω, αντίστοιχης σχεδίασης και με centerlock κλείδωμα. Παρεμβάσεις που θα επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες να οδηγούν το αγαπημένο τους μοντέλο χωρίς φόβο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 24χρονος υπάλληλος τρακάρει Ferrari F40 €3 εκατομμυρίων
«Αν δεν τη χρησιμοποιήσετε, καταστρέφεται. Εάν τη χρησιμοποιείτε και δεν είστε σούπερ οδηγός, ρισκάρετε πολλά», δηλώνουν οι ιθύνοντες του βελτιωτικού οίκου. Ο στόχος τους είναι να γίνει «ασφαλέστερο, πιο εύχρηστο κι ακόμα καλύτερο όσον αφορά τις επιδόσεις» ένα από τα πιο εμβληματικά σούπερκαρ στην Ιστορία. Ίσως βέβαια πιο σημαντική διαφορά να έκανε η τοποθέτηση ενός traction control, αλλά δεν ανακοινώνεται κάτι τέτοιο.