Aυτή είναι η ηλεκτρική BMW M3 των 1.000+ ίππων

Aυτή είναι η ηλεκτρική BMW M3 των 1.000+ ίππων

Η νέα ηλεκτρική BMW M3 θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse και ποζάρει μπροστά μας για πρώτη φορά.

H BMW Motorsport δεν επιθυμεί την πόλωση που υπάρχει ανάμεσα στους λάτρεις και τους κατηγόρους των ηλεκτρικών. Γι' αυτό, αποφάσισε να είναι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ: Η επόμενη BMW Μ3 θα λανσαριστεί τόσο σε 100% ηλεκτρική έκδοση, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse. Όσο και σε θερμική.

Η τελευταία θα φορά τον διτούρμπινο S58 των 3,0 lt. Έχει εναρμονιστεί με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7, οπότε θα μας συντροφεύει για κάμποσα χρόνια ακόμα. Για όσους έλκονται περισσότερο από την ακαριαία ροπή και τις καταιγιστικές επιδόσεις, η πλατφόρμα Neue Klasse θα αποτελέσει την καλύτερη βάση για το θηρίο με τον 4ψηφιο αριθμό ισχύος. Για πρώτη φορά, η γερμανική εταιρεία μας παρουσιάζει με καμάρι το νέο της μοντέλο, έστω κι ως πρωτότυπο δοκιμών.

Με σχεδίαση που παραπέμπει στο ένδοξο παρελθόν κι άπειρη ισχύ, η ηλεκτρική BMW M3 καταφτάνει με δόξα και τιμή

Neue Klasse

Οι Γερμανοί προσπαθούν να κρατήσουν ζεστούς τους υποψήφιους αγοραστές. Με σχήμα που επιστρέφει στις σχεδιαστικές ρίζες του Μονάχου, βλέπουμε ότι οι πελώριες γρίλιες στη μάσκα είναι παρελθόν. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H BMW E30 M3 επιστρέφει φορώντας την πλατφόρμα Neue Klasse

Τα τονισμένα φτερά κι οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών αιχμαλωτίζουν τη ματιά. Αξίζει να επαινέσουμε την καλαισθησία της BMW. Εκεί που οι υπόλοιποι κατασκευαστές ντύνουν τα πρωτότυπα δοκιμών με ένα ακαλαίσθητο αυτοκόλλητο, αυτό στη νέα BMW M3 είναι ένα έργο τέχνης. 

Neue Klasse

Κοιτώντας τη Neue Klasse από πίσω και διαγώνια, το όλο σχήμα της ουράς και το τμήμα των φωτιστικών σωμάτων που είναι εμφανές θυμίζουν κάτι από Peugeot 508. Μην ψάξεις για εξατμίσεις, μην ξεχνάς ότι είναι ηλεκτρική. Γνωρίζουμε ήδη ότι θα έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς η BMW M3 Touring ταπείνωσε τη Revuelto; [video]

Κάτι που θα επιτρέπει προηγμένο torque vectoring κι επιτόπια στροφή, το λεγόμενο «tank turn». Δεν υπάρχει κάποια νεότερη ανακοίνωση σχετικά με την ιπποδύναμη του νέου μοντέλου. Μόνο η φημολογία που είχε προκύψει παλιότερα κι έκανε λόγο για συνολική ισχύ 1 MW, ήτοι 1.360 ίππους. Απενεργοποιώντας τους μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες, θα απολαμβάνεις μια πισωκίνητη μπερλίνα με υπερεπαρκή ροπή για άφθονες πλαγιολισθήσεις. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube