Audi Skorpion, ένα ντίζελ σούπερκαρ πάνω από το R8
Το Audi Skorpion θα αποτελούσε το μοντέλο δρόμου του γερμανικού αγωνιστικού που κυριάρχησε στις 24 Ώρες του Le Mans.
Μπορεί πλέον η γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή να μην περιλαμβάνει κανένα σούπερκαρ, αλλά πριν λίγα χρόνια είχε φτάσει πολύ κοντά στο να έχει δύο. Μεταξύ του 2010 και του 2013, το Audi Skorpion ήταν σχεδόν έτοιμο να μπει στην παραγωγή.
Τοποθετημένο ενδοεταιρικά πάνω από το R8, το Audi Skorpion εκτείθεται πλέον στο Μουσείο August Horch στο Zwickau της Γερμανίας. Θα αποτελούσε την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού αυτοκινήτου αντοχής R18 που κέρδισε τις 24 Ώρες στο Le Mans.
Υπεραυτοκίνητο με 700+ ίππους που γεμίζει με ντίζελ;
Κι ακριβώς όπως το αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Audi Skorpion θα φορούσε κινητήρα ντίζελ. Για την ακρίβεια, εξετάστηκαν διάφορες επιλογές, τόσο βενζινοκινητήρες όσο και πετρελαιοκινητήρες με αποδόσεις που κυμαίνονταν από 400 έως 550 ίππους. Μετάδοση μόνο στους πίσω, αλλά και τους τέσσερις τροχούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τίτλοι τέλους για το Audi R8, κατασκευάστηκε το τελευταίο
Μέχρι και μια υβριδική διάταξη που συνδύαζε θερμικό μοτέρ με ηλεκτροκινητήρα. Θα ήταν ο ντίζελ V6 των 3,7 lt του αγωνιστικού αυτοκινήτου που θα κινούσε τους πίσω τροχούς. Ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας θα τροφοδοτούσε τον μπροστινό άξονα, με συνδυασμένη ισχύ άνω των 700 ίππων.
Η φημολογία της εποχής έκανε λόγο για παραγωγή μόλις 333 μονάδων, καθιστώντας το εξίσου σπάνιο με το R8 GT και το A1 Quattro. Θα χρησιμοποιούσε το ίδιο κάρμπον πλαίσιο του R18, ενισχυμένο με κράματα αλουμινίου.
Ωστόσο, όλα τα παραπάνω έμειναν στα λόγια, αφού το Audi Skorpion δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή. Όσο τρελή κι αν μας φαίνεται σήμερα η ιδέα ενός πετρελαιοκίνητου υπεραυτοκίνητου, η Audi είχε εξετάσει το ενδεχόμενο ξανά στο παρελθόν.
Το 2008 παρουσίασε το πρωτότυπο R8 V12 TDI. Ένας ντίζελ V12 6,0 lt με δύο τούρμπο θα απέδιδε 500 ίππους και 1.000 Nm. Μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, θα κινούσε και τους τέσσερις τροχούς και θα προσέδιδε επιτάχυνση 0-100 σε 4,2” και τελική ταχύτητα πάνω από 300 km/h.
Όπως και το Audi Skorpion, έτσι και το R8 V12 TDI έμεινε απλώς μια ιδέα. Ο κινητήρας όμως βρέθηκε κάτω από το καπό του Q7. Η Audi αναμένεται να εξηλεκτρίσει το R8. Ας ελπίσουμε ότι θα τα πάει καλύτερα από το απελθόν R8 E-Tron, που σημείωσε λιγότερες από 100 πωλήσεις.