Πεντάστερο το MG HS στις δοκιμές του Euro NCAP

Πεντάστερο το MG HS στις δοκιμές του Euro NCAP

Η δεύτερη γενιά του MG HS διακρίθηκε στις τελευταίες δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP καθώς απέσπασε πέντε αστέρια λόγω των πολύ καλών του επιδόσεων σε όλους τους τομείς.

MG HS

Το Euro NCAP απένειμε στo νέο MG HS βαθμολογία πέντε αστέρων, καθώς το μοντέλο διακρίθηκε στις δοκιμές αξιολόγησης της ασφάλειας ενηλίκων (90%) και παιδιών επιβατών (85%), καθώς και στα χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για την προστασία των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου (83%).

Το κινεζικό SUV έρχεται να προστεθεί στο πολυβραβευμένο MG4, το οποίο έχει επίσης βαθμολογία ασφαλείας 5 αστέρων του Euro NCAP, καθώς και κορυφαία βαθμολογία από το Green NCAP, το κορυφαίο ευρωπαϊκό πρόγραμμα αξιολόγησης εκπομπών ρύπων.

Το νέο MG HS διακρίθηκε στις δοκιμές του Euro NCAP αποσπώντας βαθμολογία 90% και 85% για την προστασία ενηλίκων και πεζών

MG HS

Το HS προστατεύει πεζούς και τους ποδηλάτες, καθώς επίσης εξοπλίζεται και με ένα αποτελεσματικό σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης που ανταποκρίνεται σε μια σειρά από ευάλωτους χρήστες του δρόμου. Το αυτοκίνητο περιλαμβάνει επίσης προστασία από το «dooring», όταν μια πόρτα ανοίγει ξαφνικά στο δρόμο ενός ποδηλάτη που πλησιάζει από πίσω.

Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο πως το μεσαίο SUV της κινεζικής φίρμας διατηρεί τα κινητήρια σύνολα που είδαμε και στην πρώτη γενιά. Αυτό λοιπόν σημαίνει πως στη βάση της γκάμας θα τοποθετηθεί η έκδοση βενζίνης με τον 1.500άρη κινητήρα να αποδίδει πλέον 169 ίππους και 270 Nm( από 162 ίππους και 250 Nm). Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,4”, με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ή 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη.

MG HS

Το παρών συνεχίζει να δίνει και η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Που είναι σαφώς πιο βελτιωμένη και ισχυρή. Ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας αποδίδει 143 ίππους, τη στιγμή που η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται στους 209 ίππους.

Συνδυαστικά λοιπόν, η ισχύς του μοτέρ αγγίζει τους 300 ίππους, γεγονός που επιτρέπει στο MG HS να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 6,8”. Αυξημένη επίσης είναι και η χωρητικότητα της μπαταρίας με τις 24,7 kWh να υπόσχονται αυτονομία 120 km, νούμερο υπερδιπλάσιο από το αντίστοιχο της πρώτης γενιάς 52 km).
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube