Ανανεωμένο Kia EV6, φρέσκια εμφάνιση και μεγαλύτερη μπαταρία

Ανανεωμένο Kia EV6, φρέσκια εμφάνιση και μεγαλύτερη μπαταρία

Με διακριτικές πινελιές, το Kia EV6 φρεσκάρεται για να παραμείνει ένα από τα πιο αξιόλογα EV.

Το ανανεωμένο Kia EV6 παρουσιάστηκε επίσημα στη Νότια Κορέα και φαίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό από το μοντέλο που αντικαθιστά. Εκτός από διάφορες αισθητικές τροποποιήσεις, το ηλεκτρικό crossover ενσωματώνει μεγαλύτερη μπαταρία για αυξημένη αυτονομία.

Οι περισσότερες εξωτερικές αλλαγές επικεντρώνονται στο μπροστινό μέρος του νέου Kia EV6. Η κορεατική εταιρεία έχει αντικαταστήσει τα συμβατικά φωτιστικά σώματα με γωνιώδη LED που είναι συμβατά με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Όπως αυτή εκφράζεται στα πρωτότυπα EV3, EV4 και EV5, αλλά και στο EV9 παραγωγής.

Το Kia EV6 αναβαθμίζεται για να παραμείνει στο κατόπι του Tesla Model Y

Kia EV6

Διαφορετικός είναι κι ο πίσω προφυλακτήρας, ενώ νέες μαύρες κι ασημί ζάντες 19 και 20 ιντσών συνδυάζουν κομψότητα με μελετημένη αεροδυναμική για περισσότερα km στον αυτοκινητοδρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Kia EV6 GT, ηλεκτρικό UFO 585 ίππων

Στο εσωτερικό, η πιο σημαντική αλλαγή αφορά το επανασχεδιασμένο τιμόνι δύο ακτίνων και τη συσκευή ανάγνωσης δακτυλικών αποτυπωμάτων. Επιτρέπει στους εγγεγραμμένους οδηγούς να εκκινούν το EV χωρίς κλειδί. Επίσης, έχουν προστεθεί ασύρματα Apple CarPlay κι Android Auto.

Kia EV6

Το νέο Kia EV6 συνεχίζει να υποστηρίζει over-the-air ενημερώσεις, αλλά ενώ προηγουμένως περιορίζονταν μόνο στο σύστημα πλοήγησης, τώρα περιλαμβάνουν κι αναβαθμίσεις για αυξημένες λειτουργίες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημη παρουσίαση Kia EV5, φθηνότερο από το Tesla Model Y

Το head-up display έχει βελτιωθεί κι η Kia έχει εγκαταστήσει το ίδιο σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας που υπάρχει στα τρέχοντα μοντέλα της Genesis, το οποίο χρησιμοποιεί την μπροστινή κάμερα με επικαλύψεις γραφικών.

Kia EV6

Η μπαταρία 84 kWh του ομίλου Hyundai φωλιάζει πλέον στα ύφαλα του νέου Kia EV6, αντικαθιστώντας το πακέτο 77,4 kWh του προηγούμενου μοντέλου. Έτσι, τα πισωκίνητα μοντέλα με ζάντες 19 ιντσών μπορούν να διανύσουν έως 494 αντί για 475 km. Και βέβαια, υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 350 kW, άρα μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% σε 18'.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kia EV9 GT, η χαρά του πολύτεκνου με 4” στο 0-100 [video]

Η Kia λέει ότι έχει ρυθμίσει τα αμορτισέρ για περισσότερη άνεση, έκανε πιο αθόρυβους τους ηλεκτροκινητήρες και ενίσχυσε το αμάξωμα για να βελτιώσει την παθητική ασφάλεια.

Τα μοτέρ δεν έχουν αλλαγές στην απόδοση. Τα μονοκινητήρια EV6 συνεχίζουν να αποδίδουν 229 ίππους και 350 Nm, ενώ τα δικινητήρια 325 ίππους και 605 Nm. Αναμένουμε την έκδοση GT.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube