Αλλαγή πλάνων για την ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW
Η VW αναβάλλει τον ερχομό του Project Trinity, με το λανσάρισμα του μοντέλου που θα αποτελέσει την ηλεκτρική της ναυαρχίδα να μετατίθεται για το 2030.
H VW σχεδίαζε να λανσάρει το 2026 την έκδοση παραγωγής του Project Trinity, του μοντέλου που θα αποτελέσει τη νέα ηλεκτρική ναυαρχίδα της μάρκας. Ωστόσο, κάτω από τη νέα ηγεσία του Oliver Blume, τα σχέδια άλλαξαν και ο ερχομός του μοντέλου αναβάλλεται προς το παρόν για το τέλος της δεκαετίας.
H εξέλιξη του τετράθυρου ηλεκτρικού που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SPP του γερμανικού ομίλου είχε ήδη ξεκινήσει και ο τέως CEO του VW Group, Herbert Diess, σκόπευε να το βάλει στην παραγωγή το 2026 σε ένα νέο εργοστάσιο κόστους €2 κοντά στο Wolfsburg της Γερμανίας.
Όμως, ο νέος CEO όχι μόνο καθυστερεί τον ερχομό της ηλεκτρικής ναυαρχίδας, καθώς η τελειοποίηση του λογισμικού του απαιτεί περισσότερο χρόνο από ότι αρχικά υπολογιζόταν, αλλά έχει ενδοιασμούς και για την ανέγερση του νέου εργοστασίου υποστηρίζοντας ότι η γραμμή παραγωγής στο ήδη υπάρχον εργοστάσιο του Wolfsburg μπορεί να υποστεί τις κατάλληλες μετατροπές ώστε να παράγετα εκεί το Trinity.
Θυμίζουμε ότι ο Diess ήθελε με το νέο εργοστάσιο να ακολουθήσει το παράδειγμα της Tesla, έτσι ώστε η VW να παράγει ηλεκτρικά μοντέλα πιο γρήγορα και πιο αποδοτικά. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ένα Model Y κατασκευάζεται μέσα σε δέκα ώρες την ίδια στιγμή που ένα ID.3 χρειάζεται περίπου τριπλάσιο χρόνο.
Πάντως, σύμφωνα με ρεπορτάζ ο Blume πιστεύει ότι οι στόχοι και οι υποσχέσεις του Diess είχαν μια υπερβολική δόση αισιοδοξίας και πριν από λίγο καιρό οι εργαζόμενοι της εταιρείας έλαβαν μήνυμα από τη διοίκηση ότι «επανεξετάζεται η βιωσιμότητα όλων των πρότζεκτ».