Alfa Romeo Junior Veloce, έκαναν λάθος, βγάζει 40 ίππους πάνω

Alfa Romeo Junior Veloce, έκαναν λάθος, βγάζει 40 ίππους πάνω

Η Junior Veloce υπόσχεται ότι θα αναβιώσει τις χάρες των προσθιοκίνητων Alfa Romeo του παρελθόντος. 40 επιπλέον ίπποι δεν στενοχώρησαν ποτέ κανέναν.

Junior Veloce

Η Alfa Romeo ανακοίνωσε μια διορθωμένη ιπποδύναμη για το νέο της καμάρι, την Junior Veloce. Η ισχυρότερη έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου που αρχικά ονομάστηκε Milano, είχε ανακοινωθεί ως έχουσα 240 ίππους. Τελικά είναι 280!

Πώς το ανακάλυψαν οι Ιταλοί; Μετά από κάμποσες δυναμομετρήσεις, δεν πίστευαν τα μάτια τους. Ένα ανέλπιστο δώρο ήταν εκεί μπροστά τους, στις οθόνες των δυναμόμετρων. Ο ηλεκτροκινητήρας των Junior Veloce δοκιμής απέδιδε 280 ίππους, με τη ροπή να ανέρχεται στα αξιοσέβαστα 345 Nm.

«Σινιόρε ε σινιόρι, σκούζα για την ενόχληση, αλλά μας παράπεσαν καμιά 40αριά αλογάκια»

Junior Veloce

Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, «οι δοκιμές έδειξαν ότι η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα της Junior Veloce είναι 280 υγιή PS, ευθυγραμμίζοντάς την με την ιπποδύναμη των μοντέλων Giulia, Stelvio και Tonale Veloce». 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποστολή στην Ιταλία: Η Alfa Romeo Junior βάζει τα θεμέλια για το μέλλον

Τα ευχάριστα νέα δημιουργούν κάποια ερωτηματικά. Πώς γίνεται να υποτιμά μια αυτοκινητοβιομηχανία τόσο πολύ την ισχύ του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου; 40 ίπποι στους 240 είναι μεγάλη ποσοστιαία αύξηση.

Junior Veloce

Εν τω μεταξύ, ο ηλεκτροκινητήρας που φορά η Junior Veloce δεν είναι καινούργιος, αλλά τον έχει δανειστεί από το Abarth 600e και τη Lancia Ypsilon HF. Λογικά περιμένουμε τα δύο παρακλάδια του Ομίλου Stellantis να αναβαθμίσουν με τη σειρά τους την ανακοινωθείσα ιπποδύναμη των μοντέλων τους, που μέχρι στιγμής περιορίζεται στους αρχικούς 240 ίππους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ypsilon HF είναι η πρώτη ζόρικη Lancia εδώ και 10ετίες

Εκτός από τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, η Alfa Romeo Junior Veloce διαθέτει επίσης ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 25 mm σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, μπλοκέ διαφορικό Torsen στον μπροστινό άξονα κι ελαστικά 20 ιντσών.

Junior Veloce

Επιπλέον, το τιμόνι της λέγεται ότι είναι «το πιο άμεσο στην κατηγορία», ενώ μπροστά διαθέτει δισκόφρενα 380 mm με 4πίστονες δαγκάνες. Η Alfa Romeo ισχυρίζεται ότι όλες οι αναβαθμίσεις επιτρέπουν στην Junior Veloce να προσφέρει «κορυφαία» οδική συμπεριφορά, αντίστοιχη με τις Giulietta και Mito που έχουν καταργηθεί.

Έχει μάλιστα τόση εμπιστοσύνη στο προϊόν της, που η πρώτη επαφή που θα έχουν μαζί της οι δημοσιογράφοι, θα είναι στην πίστα του Balocco.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube