Άκρως επιτυχημένο το ΣΙΣΑ Grand Prix στη Βάρκιζα

Άκρως επιτυχημένο το ΣΙΣΑ Grand Prix στη Βάρκιζα

Νικητές; Ηττημένοι; Όχι, στα ΣΙΣΑ Grand Prix έχει αξία μόνο η συμμετοχή.

Μπορεί να καρδιοχτύπησαν, ένεκα του άστατου χτεσινού καιρού, αλλά την Κυριακή 1/12 τους έγινε το χατίρι. Κάπως έτσι, ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων διοργάνωσε και φέτος με απόλυτη επιτυχία το καθιερωμένο πλέον ΣΙΣΑ Grand Prix.

Όπως κάθε χρόνο, το ΣΙΣΑ Grand Prix διεξάγεται στον φιλόξενο χώρο της παραλίας της Βάρκιζας. Εκεί που παλιότερα βρισκόταν το διάσημο Λούνα Παρκ, κάποτε χώρος αναψυχής για πιτσιρίκια. Αργότερα για ανήσυχους «γκαζιάρηδες», που αναζητούσαν μια αλάνα για να επιδείξουν τις ικανότητές τους στην πλαγιολίσθηση. Αφού πρώτα είχαν κάνει ένα πέρασμα από τα Λιμανάκια, έτσι, για να ξεμουδιάσουν.

Όλοι πέρασαν καλά, νικητές ήταν άπαντες, μικροί μεγάλοι έφυγαν με το χαμόγελο στα χείλη

ΣΙΣΑ Grand Prix

Η εκδήλωση έγινε σήμερα το πρωί και συγκέντρωσε πλήθος συμμετοχών. Οι περισσότερες εξ αυτών ήταν κλασικά μοντέλα, όχι απαραίτητα ακριβά ή ακραίων προδιαγραφών. Σίγουρα όμως κρύβουν μια βαθιά αγάπη εκ μέρους των ιδιοκτητών τους. Και πολλές ώρες ενασχόλησης, για να παραμένουν σε αξιόμαχη κατάσταση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 79χρονη γυρίζει τις ΗΠΑ και κερδίζει διαγωνισμούς burn out [video]

Στα ΣΙΣΑ Grand Prix άλλωστε, δεν υπάρχουν νικητές κι ηττημένοι, μόνο συνοδοιπόροι στο μεράκι που ονομάζεται κλασικό αυτοκίνητο. Τα πληρώματα; Αειθαλή ζευγάρια, νεαροί που κληρονόμησαν το κλασικό μοντέλο — αλλά κυρίως την αγάπη του παππού για αυτό. Κόρες με τους πατεράδες τους και πλείστοι ακόμα συνδυασμοί.

ΣΙΣΑ Grand Prix

Εμείς βρεθήκαμε εκεί ως Drive, στο δεξί μπάκετ μιας υπέροχης Lancia Deltona Integrale. Οδηγός ο φίλος του περιοδικού Θάνος Νότης, ο οποίος έφερε την πανέμορφη κίτρινη — Giallo Ferrari την ονόμαζε η Lancia — Deltona του στην 3η θέση της κατηγορίας Super Sport ανω των 2.000 cc.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Lancia Delta Integrale Evo II του Mr.Bean πωλείται στη Βούλα!

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συμμετέχοντες κατανέμονται σε εννέα κατηγορίες. Regularity έως 1.600 cc, άνω των 1.600 cc και Regularity YoungTimer GT. Επίσης, σε Super Sport έως 1.300 cc, 1.301 έως 1.600 cc, 1.601 έως 2.000 cc και άνω των 2.000 cc. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία να αναφερθούμε σε αυτούς που ξεχώρισαν, αφού όλοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και πέρασαν το ίδιο αξέχαστα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube