Αγόρασε το Italdesign Aztec με τα δύο τιμόνια

Αγόρασε το Italdesign Aztec με τα δύο τιμόνια

Ο Giorgietto Giugiaro σχεδίασε το σπορ μοντέλο για να γιορτάσει την 20ή επέτειο της Italdesign.

Το Italdesign Aztec παρουσιάστηκε αρχικά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1988. Πρόκειται για ένα ανοιχτό σπορ μοντέλο με ιδιαίτερα ριζοσπαστική σχεδίαση και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά.

Κατασκευάστηκαν μόνο 20 παραδείγματα κι ένα θα δημοπρατηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο από την Bonhams στο Άμπου Ντάμπι. 

Μοιάζει με πρωτότυπο αλλά κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο. Τώρα, το Italdesign Aztec μπορεί να γίνει δικό σου

Ναι, εκεί που θα διατεθεί κι η απίστευτα σπάνια Porsche 911 Carrera RSR 3.8 «Strassenversion» του 1993 με τα μόλις 10 km στο οδόμετρο.

Italdesign Aztec

Σχεδιασμένο από τον θρυλικό Giorgetto Giugiaro, είναι ένα έργο τέχνης πάνω σε τροχούς. Κατασκευάστηκε για τον εορτασμό της 20ής επετείου της Italdesign.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari FF: Η πρόταση του Giugiaro που «έχασε» από τον Pininfarina

Αντιπροσωπεύει κι αναδεικνύει κάθε σχεδιαστική λεπτομέρεια που ήταν της μόδας εκείνη την εποχή. Τους αναδυόμενους προβολείς, το σφηνοειδές σχήμα, τους καλυμμένους πίσω τροχούς και τις άκρως αντισυμβατικές πόρτες. 

Italdesign Aztec

Διαθέτει επίσης πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα, δύο ξεχωριστά παρμπρίζ και ζάντες Canonica.

Όπως και με τους υπόλοιπους «Αζτέκους», το μοντέλο προς πώληση είναι βαμμένο ασημί και κάνει όμορφη αντίθεση με την εντυπωσιακή κόκκινη καμπίνα.

Italdesign Aztec

Μιλώντας για την καμπίνα, ναι μεν οι πόρτες ανοίγουν κανονικά, αλλά η είσοδος του πληρώματος απαιτεί να σηκώσετε τμήματα του πιλοτηρίου προς τα πάνω. 

Η καμπίνα χωρίζεται σε δύο συμμετρικά τμήματα, με την πλευρά του συνοδηγού να είναι εξοπλισμένη με ένα περίεργο σχήμα που απ' έξω θυμίζει τιμόνι. Δεν είναι όμως, πρόκειται για κονσόλα εποχής. Οδηγός και συνοδηγός επικοινωνούν μέσω ενδοεπικοινωνίας.

Italdesign Aztec

Καθώς δεν υπάρχει οροφή και το όχημα είναι πάντα εκτεθειμένο, η πρόσβαση στους πίνακες ελέγχου περιλαμβάνει την εισαγωγή κωδικών, διαφορετικών για κάθε μέλος του πληρώματος.

Το αυτοκίνητο έχει διανύσει 7.700 km, αφού δεν είναι απλώς ένα πρωτότυπο αλλά μπορεί να κινηθεί νόμιμα στον δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Φοράει έναν 5κύλινδρο, 20βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα από τον παππού του A5 Coupé, το Audi Quattro, με απόδοση 250 PS. Το χειροκίνητο κιβώτιο ανήκει κι αυτό σε ένα θρυλικό μοντέλο, τη Lancia Delta Integrale

Italdesign Aztec

Το όχημα διαθέτει αμάξωμα που παντρεύει αλουμίνιο, ανθρακονήματα και Kevlar πάνω σε πλαίσιο τύπου σκάλας. Η Bonhams εκτιμά ότι ο Αζτέκος θα πουληθεί περί τα €200.000 στη δημοπρασία του Σαββατοκύριακου. 

Η υπογραφή του Giorgetto Giugiaro στη δεξιά πλευρά του οχήματος αυξάνει περαιτέρω την αξία του.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube