Το συγκριτικό πλεονέκτηµα του νέου Renault Captur
Με τεχνολογία αιχµής και προτάσεις για κάθε ανάγκη, η γκάµα του νέου Renault Captur έρχεται απόλυτα σύγχρονη και πλήρης.
Στη χρυσή εποχή των µικρών SUV, είναι αναµενόµενο ο ανταγωνισµός να κλιµακώνεται ανάλογα. Και µε τη σειρά τους οι εταιρείες βάζουν τα δυνατά τους για να κάνουν τη διαφορά.
Προφανώς το ίδιο ισχύει και για τη Renault, της οποίας το νέο Captur µόλις ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά. Η δεύτερη γενιά διαδέχεται την εξαιρετικά πετυχηµένη πρώτη και είναι ριζικά εξελιγµένη σε ό,τι αφορά την άνεση, την ασφάλεια, την ποιότητα και την τεχνολογία συνολικά. Από τη συνδεσιµότητα και την υποβοήθηση του οδηγού, µέχρι την γκάµα κινητήρων.
Σχετικά µε την τελευταία, υπάρχουν επιλογές για κάθε προτεραιότητα. Στη βάση ο 3κύλινδρος 1.000άρης µε τη βοήθεια τούρµπο αποδίδει 100 PS και 160 Nm, εξασφαλίζοντας ασφαλείς προσπεράσεις σε συνδυασµό µε εργοστασιακή µέση κατανάλωση 5,2 lt/100 km και 118 g CO2/km.
Υπάρχει και δεύτερη εκδοχή του που εκτός από βενζίνη καταναλώνει και υγραέριο (LPG), αποδίδοντας και 10 Nm παραπάνω. Το νέο Captur είναι το µοναδικό B-SUV που διαθέτει εργοστασιακά αυτή τη δυνατότητα, η οποία εξασφαλίζει σηµαντικά πλεονεκτήµατα οικονοµίας και ευχρηστίας. Η δεξαµενή του LPG έχει χωρητικότητα 40 lt και δεν αποµειώνει τον χώρο αποσκευών, ενώ η συνολική αυτονοµία ξεπερνά τα 1.000 km.
Για ακόµα καλύτερες επιδόσεις, υπάρχει ο 1.3 TCe µε 130 PS και 240 Nm ή 155 PS και 270 Nm. Η 130άρα έκδοση συνδυάζεται µε 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι αυτόµατο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη, ενώ η 155άρα µόνο µε το δεύτερο. Ο συγκεκριµένος κινητήρας υιοθετεί κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις όπως η κυλινδροκεφαλή σε σχήµα «Δ», η επίστρωση µε πλάσµα ατσαλιού στα χιτώνια, ο µεταβλητός χρονισµός βαλβίδων και το φίλτρο κατακράτησης µικροσωµατιδίων GPF. Με την ισχυρότερη έκδοση να εξασφαλίζει σύµφωνα µε τη Renault 0-100 km/h σε 8,6” ακόµα και η σπορ διάθεση υποστηρίζεται σωστά.
Με κοινό παρονοµαστή την υψηλή τεχνολογία, η Renault προσφέρει και δύο ντίζελ επιλογές, σε µια εποχή αυτό δεν θεωρείται δεδοµένο στις κόµπακτ κατηγορίες. Ο 1.5 Blue dCi καλύπτει τις πλέον σύγχρονες και αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, εκτελεί επιλεκτική κατάλυση των καυσαερίων µε ουρία (AdBlue) για ελάχιστα οξείδια του αζώτου (NOx), ενώ έχει πολιτισµένη λειτουργία που τον καθιστά ιδανικό για όποιον καλύπτει µεγάλες αποστάσεις. Υπάρχει δυνατότητα για 95 PS και 240 Nm ή 115 PS και 260 Nm, εκ των οποίων και οι δύο συνδυάζονται µε χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η ισχυρότερη ωστόσο είναι διαθέσιµη και µε 7άρι διπλού συµπλέκτη για απόλυτη ευκολία στην οδήγηση.
Η ευρύτητα της γκάµας ολοκληρώνεται από τη δυνατότητα εξατοµίκευσης της εµφάνισης µε διχρωµία στο αµάξωµα (που για το λανσάρισµα δεν έχει χρέωση), αλλά και από τα τέσσερα επίπεδα εξοπλισµού. Τα οποία ξεκινούν από το βασικό µα πλήρες Authentic µε €16.880 και ολοκληρώνονται µε το Initiale Paris που περιλαµβάνει στάνταρ µοναδικά για την κατηγορία στοιχεία άνεσης και πολυτέλειας.
Υβριδικό κερασάκι
Εκµεταλλευόµενη την τεράστια τεχνογνωσία από τη Formula 1, η Renault έχει εξελίξει και µια επαναφορτιζόµενη υβριδική έκδοση του νέου Captur µε την ονοµασία E-TECH 160. Το σύστηµα κίνησης αποτελείται από έναν ατµοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα, δύο ηλεκτροµοτέρ και µια µπαταρία χωρητικότητας 9,8 kWh που εξασφαλίζει αµιγώς ηλεκτρική αυτονοµία έως και 65 km στο αστικό πεδίο. Η συνολικά µέγιστη ισχύς φτάνει τους 160 PS και οι τρεις κινητήρες συνεργάζονται µε τη βοήθεια ενός πρωτοποριακού κιβωτίου, χωρίς συµπλέκτη, που επιτρέπει µέχρι και 15 διαφορετικούς συνδυασµούς. Το αποτέλεσµα είναι ένα B-SUV που ξεκινά πάντα ηλεκτρικά κι έχει εργοστασιακή µέση κατανάλωση 1,5 lt/100 km, µε µόνο 32 g CO2/km σύµφωνα µε το πρότυπο WLTP.