Οι τιμές του νέου Škoda Octavia G-TEC με φυσικό αέριο

Οι τιμές του νέου Škoda Octavia G-TEC με φυσικό αέριο

Διαθέσιμη στη χώρα μας η έκδοση G-TEC του Škoda Octavia που κινείται με CNG.

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Škoda ανακοίνωσε τη διάθεση του νέου Octavia G-TEC που κινείται με φυσικό αέριο CNG.

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια νέα έκδοση του υπετροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 1.5 TSI με απόδοση 131 PS και 200 Nm από τις 1.400 rpm. Ο κινητήρας λειουργεί κυρίως με φυσικό αέριο CNG όμως μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης σε τρεις περιπτώσεις - όταν η πίεση στις δεξαμενές φυσικού αερίου είναι κάτω από 11 bar, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου, και αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό με φυσικό αέριο όπου ο εγκέφαλος του κινητήρα χρειάζεται λίγα λεπτά για να αξιολογήσει την ποιότητα του φυσικού αερίου.

G-TEC

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Škoda Octavia Grand Coupé 1.5 TSI EVO 150 PS

Οι δεξαμενές CNG έχουν συνολική χωρητικότητα 17,33 kg σε πίεση 200 bar και βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών. Η αυτονομία CNG φτάνει τα 500 km ενώ υπάρχει και ένα βοηθητικό ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων που αυξάνει τη συνδυαστική αυτονομία στα 690 km. Σύμφωνα με τη Škoda, η καύση του φυσικού αερίου έχει ως αποτέλεσμα 25% λιγότερους ρύπους CO2 από την αντίστοιχη της βενζίνης ενώ τα NOx είναι σημαντικά χαμηλότερα καθώς και οι επιμέρους εκπομπές μικροσωματιδίων.

Λόγω της προσθήκης των δεξαμενών, ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί κατά 25% με τη χωρητικότητα να διαμορφώνεται στα 455 lt (εώς 1.410 lt με αναδίπλωση καθισμάτων) για την έκδοση αμαξώματος Grand Coupe, και 495 lt (έως 1.560 lt) για το Sportwagon.

Εκτός από το πορτ παγκάζ, οι διαφορές της έκδοσης φυσικού αερίου με τα υπόλοιπα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και υβριδικά Octavia εντοπίζονται στο έμβλημα G-TEC στην πίσω πόρτα και τα επιπλέον γραφικά στον ψηφιακό πίνακα ογάνων και την οθόνη αφής του infotainment που παρουσιάζουν την ποιότητα CNG, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, θερμοκρασία ψυκτικού, αυτονομία CNG και συνδυαστική αυτονομία.

G-TEC

Το βασικό προτέρημα ενός μοντέλου που κινείται με φυσικό αέριο είναι το χαμηλό κόστος κίνησης. Το Škoda Octavia G-TEC έχει μέση κατανάλωση 3,6-4,5 kg/100 km (WLTP) κάτι που μεταφράζεται σε κόστος κίνησης €3-€3,8 / 100 km. Ενδεικτικά, ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει τη διαφορά κόστους χρήσης συνυπολογίζοντας το κόστος καυσίμου και τα τέλη κυκλοφορίας για το νέο Škoda Octavia G-TEC σε σύγκριση με τις εκδόσεις βενζίνης και diesel.

Škoda Octavia Grand Coupe

G-TEC

1.5 TSI 131 PS

Πετρέλαιο

2.0 TDI 116 PS

Βενζίνη

1.0 TSI 110 PS

Κόστος καυσίμου για 100 km€2,92€4,05€6,60
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας€85€84€105
Κόστος 5ετίας (75.000 km)€2.612€3.457€5.472
Διαφορά σε σχέση με G-TEC +24%+52%

 

 

G-TEC

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Από €19.900 στην Ελλάδα το νέο Škoda Octavia

Αρχικά, η έκδοση G-TEC της Škoda Octavia θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, ενώ από την άνοιξη του 2021 θα ακολουθήσει και η έκδοση με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αναλυτικά, οι τιμές του Škoda Octavia G-TEC με αμάξωμα Grand Coupe και Sportswagon στον παρακάτω πίνακα.

ΈκδοσηΤιμή
Octavia Grand Coupe G-TEC 
Ambition 1.5 TGI 131 PS DSG7€24.900
Style 1.5 TGI 131 PS DSG7€27.500
Octavia Sportswagon G-TEC 
Ambition 1.5 TGI 131 PS DSG7€26.200

 

[Πηγή: Škoda]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube