H Renault έτοιμη να κατακτήσει τις παγκόσμιες αγορές
Η Renault, έχει στα άμεσα σχέδιά της την παραγωγή οκτώ ολοκαίνουριων μοντέλων, όχι όμως για την ευρωπαϊκή αγορά.
Το σχέδιο επέκτασής της στη διεθνή αγορά αποκάλυψε η Renault, το οποίο έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί έως το 2027.
Αυτή η προσπάθεια περιλαμβάνει την εισαγωγή οκτώ νέων μοντέλων, με το SUV Kardian να πρωτοστατεί μεταξύ αυτών. Για να υλοποιήσει αυτό το σχέδιο, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει διαθέσει 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε επενδύσεις, ευθυγραμμίζοντάς το με την ευρύτερη στρατηγική «Renaulution».
Με το Kardian να δείχνει το δρόμο, η Renault ετοιμάζεται να ρίξει στις παγκόσμιες αγορές, εκτός Ευρώπης, οχτώ νέα μοντέλα
Η εταιρεία αποκάλυψε ότι μεταξύ των οκτώ νέων μοντέλων που πρόκειται να κυκλοφορήσουν έως το 2027, πέντε από αυτά θα τοποθετηθούν στις κατηγορίες κόμπακτ και μεσαίου μεγέθους (C και D-Segments). Το Renault Kardian που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του σήμερα είναι B-SUV, ενώ τουλάχιστον ένα από τα υπόλοιπα δύο μοντέλα θα ανήκει στη μεγάλη κατηγορία (E-Segment).
Αν και τα περιγράμματα της παρουσίασης δεν υποδεικνύουν οριστικά το στυλ του αμαξώματος, φαίνεται να απεικονίζουν ένα χάτσμπακ, πέντε SUV, ένα επαγγελματικό και ένα pick-up.
Η Renault αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται σε 80 χώρες εκτός Ευρώπης, συμβάλλοντας στο 43% των παγκόσμιων πωλήσεών της, οι οποίες ανήλθαν σε 634.124 μονάδες το 2022. Η εταιρεία έχει θέσει έναν φιλόδοξο νέο στόχο. Nα διπλασιάσει τα καθαρά έσοδα ανά μονάδα έως το 2027 σε σύγκριση με το 2019, με στόχο σημαντική αύξηση της κερδοφορίας. Για να το πετύχει αυτό, σχεδιάζει να εξορθολογίσει τις πλατφόρμες των οχημάτων της για όλες τις αγορές εκτός Ευρώπης, ενοποιώντας τις σε δύο νέες, εξαιρετικά αρθρωτές αρχιτεκτονικές.
Όσον αφορά τους κινητήρες, η Renault στοχεύει έως το 2027 ένα στα τρία οχήματα που πωλούνται εκτός Ευρώπης να είναι είτε υβριδικό είτε αμιγώς ηλεκτρικό. Η στρατηγική της εταιρείας για τη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO2 θα ξεκινήσει με υβριδικές προτάσεις και στη συνέχεια θα περιλαμβάνει την εισαγωγή ηλεκτρικών μοντέλων σε περισσότερες περιοχές.
Η πρώτη πλατφόρμα είναι η CMA, μία συμπαγής αρθρωτή αρχιτεκτονική, η οποία θα εγκατασταθεί στη Νότια Κορέα ως μέρος της συνεργασίας μεταξύ της Renault και της Geely. Αυτή η πλατφόρμα στηρίζει ήδη έναν μεγάλο αριθμό μοντέλων από μάρκες που ανήκουν στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων των Volvo, Smart, Zeekr και Lotus.
Η Renault αποκάλυψε ότι θα είναι αφιερωμένη σε οχήματα «υψηλών προδιαγραφών», του D και E Segment που προσφέρονται κυρίως με υβριδικά κινητήρια σύνολα σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.
Τα μοντέλα της Renault θα κατασκευάζονται στη Σεούλ και θα παράγονται στο εργοστάσιο του Busan στη Νότια Κορέα. Αν και η εταιρεία δεν έδωσε συγκεκριμένες λεπτομέρειες, έχει υποσχεθεί να δημοσιεύσει περισσότερες πληροφορίες το επόμενο έτος, που συμπίπτει με την αποκάλυψη του πρώτου μοντέλου από τη Renault Korea Motors, η οποία έχει ήδη δουλέψει πάνω σε ένα κουπέ-SUV.
Η δεύτερη αρχιτεκτονική ονομάζεται Renault Group Modular Platform και στηρίζει τόσο το Kardian B-SUV όσο και το Pickup Niagara. Θα φιλοξενεί οχήματα μήκους μεταξύ 4-5 m, με τέσσερα διαφορετικά μήκη μεταξονίου μεταξύ 2,6-3 m και τρεις παραλλαγές της πίσω μονάδας.
Η πλατφόρμα θα είναι συμβατή με μια ποικιλία κινητήρων, όπως βενζίνη, υγραέριο, καθώς επίσης θα μπορεί να υποστηρίζει ήπια υβριδικα και πλήρως υβριδικά συστήματα κίνησης , τόσο σε δικίμητες, όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Η Renault ενημέρωσε ότι τα επερχόμενα μοντέλα που θα βασίζονται στη νέα αρθρωτή αρχιτεκτονική θα συναρμολογηθούν στα εργοστάσιά της στη Λατινική Αμερική, την Τουρκία, το Μαρόκο και την Ινδία.