To ανανεωμένο Renault Captur LPG πιο προσιτό από ποτέ
Το ανανεωμένο Renault Captur έφτασε στην ελληνική αγορά, με την έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνη και LPG να είναι διαθέσιμη σε τιμή τουλάχιστον ελκυστική.
Το Renault Captur παραμένει ορόσημο στην κατηγορία των Β-SUV, με πλήθος νέων χαρακτηριστικών, που έρχονται να προστεθούν στα ήδη πολλά χαρακτηριστικά που έχουν χτίσει την ταυτότητα και την επιτυχία του τα τελευταία δέκα χρόνια.
Πέρα από το νέο μπροστινό μέρος και τις πιο αθλητικές γραμμές, το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει μια πιο κομψή, πιο premium αισθητική συνολικά, τόσο στις λεπτομέρειες του εξωτερικού, όσο και του εσωτερικού του.
Το μικρό SUV του Ρόμβου διατίθεται στην ελληνική αγορά με δυνατότητα επιλογής δύο τύπων καυσίμου και πέντε σύγχρονων και οικονομικών κινητήρων, προσφέροντας απόλαυση τόσο στον οδηγό όσο και στους επιβάτες.
To ανανεωμένο Renault Captur διπλού καυσίμου έρχεται στην Ελλάδα από €21.950
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dacia, παντρεύει το LPG με την ήπια υβριδική τεχνολογία
Το Captur Eco-G 100, εφοδιάζεται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, που τοποθετείται κατευθείαν στη γραμμή παραγωγής του μοντέλου και καλύπτεται από τις ίδιες εγγυήσεις που ισχύουν για όλη τη γκάμα. Το υγραέριο είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον, από τα λοιπά ορυκτά καύσιμα, εκπέμποντας έως και 10% λιγότερο CO2, ενώ αποτελεί, με διαφορά, το πιο προσιτό καύσιμο κίνησης στην ελληνική αγορά. Έτσι το μέσο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο είναι τουλάχιστον 40% χαμηλότερο, σε σχέση με τη βενζίνη.
Το γαλλικό μοντέλο μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (48 lt βενζίνης & 40 lt LPG) έως και 1.300 km, κάτι που το καθιστά έναν δρομέα μεγάλων αποστάσεων και ιδανικό σύντροφο για μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης. Με έως 121 g/km εκπομπές CO2, το Captur με κινητήρα διπλού καυσίμου δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελευθέρας στον πράσινο δακτύλιο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Dacia Duster Eco-G 100, ιερό δισκοπότηρο;
Τη γκάμα κινητήρα του μοντέλου συμπληρώνουν οι εκδόσεις βενζίνης (TCe 90), mild hybrid (MHEV) 140 και 160 ίππων, με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7 σχέσεων) EDC, αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή τοποθετείται η πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech 145.
Το αναβαθμισμένο στυλ της εξωτερικής σχεδίασης του νέου Captur αντανακλάται και στο εσωτερικό, με μια σειρά από συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Ξεχωριστή θέση καταλαμβάνει η μεγάλη κεντρική οθόνη των 10,4 ιντσών. Ανάλογα την έκδοση, το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με το σύστημα πολυμέσων openR Link με ενσωματωμένο Google.
Μέσω αυτού ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τις καλύτερες υπηρεσίες της Google, με εφαρμογές όπως το Google Maps, το Google Assistant και την επιλογή Google Play (για πρόσβαση σε έως και 50 εφαρμογές), για μια εμπειρία τόσο διαισθητική όσο και με ένα σύγχρονο smartphone.
Παράλληλα, με τη νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική του, το νέο Captur συγκρίνεται μόνον με τα καλύτερα μοντέλα στους τομείς της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς εξοπλίζεται με έως 28 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.
Εκτός από τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης, το νέο Renault Captur ενσωματώνει και πλήθος εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας που φροντίζουν για την αναβάθμιση της οδηγικής απόλαυσης. Οι ρυθμίσεις απόσβεσης των τεσσάρων αμορτισέρ, η γεωμετρία του συστήματος μετάδοσης και η ρύθμιση προοδευτικής υποβοήθησης του τιμονιού, έχουν όλα αναθεωρηθεί, σε σχέση με το παλαιότερο μοντέλο, για μια πιο σπορτίφ και άνετη εμπειρία οδήγησης.
Το αυτοκίνητο είναι ετοιμοπαράδοτο, με τιμή από €21.950 και πλαισιώνεται από 5 έτη εργοστασιακή εγγύηση και 3 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.