Ανάκληση για νέο Dacia Sandero και παλιότερα Volkswagen Golf και Passat
Δύο ανακλήσεις για τρία μοντέλα από δύο κατασκευαστές ανακοινώθηκαν μέσω για την 42η εβδομάδα του 2021. Επικείμενη ανάκληση και για Touareg.
Περισσότερα από 20.000 Dacia Sandero με κινητήρες B4D *419 ανακαλούνται, καθώς το σύστημα καυσίμου υψηλής πίεσης μπορεί να είναι ελαττωματικό. Τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ Φεβρουαρίου 2020 και Σεπτεμβρίου 2021 εξ αυτού του ελαττώματος ενδέχεται να έχουν διαρροή καυσίμου, αυξάνοντας τον κίνδυνο πυρκαγιάς.
Η Volkswagen ανανέωσε την ανάκληση για παλαιότερα μοντέλα του Golf και του Passat λόγω των αερόσακων Takata. Οι γεννήτριες αερίου του αερόσακου οδηγού που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1997 και 1999 ενδέχεται να είναι ελαττωματικές. Ωστόσο, η VW λέει ότι χρησιμοποιούσε αυτές τις γεννήτριες αποκλειστικά σε αυτοκίνητα με ξύλινη στεφάνη τιμονιού -εκείνη την εποχή διατίθεντο ως έξτρα επιλογή εξοπλισμού. Η αρχική ανάκληση του 2020, με κωδικό 69AR, είχε καλύψει 4.127 αυτοκίνητα της περιόδου 1997-1999, ενώ η πρόσφατη με κωδικό 69CO προσθέτει στη λίστα ακόμη 768 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν το 2000.
Η Volkswagen σχεδιάζει επίσης μια ανάκληση που δεν έχει εμφανιστεί ακόμη στο σύστημα Rapex, για την πόρτα του χώρου αποσκευών του VW Touareg που μπορεί να έχει πρόβλημα.
Η ανάκληση θα αφορά το ηλεκτρικό σύστημα της πόρτας και αφορά παγκοσμίως 2.087 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν το 2019. Ως εκ τούτου, θα χρειαστούν σέρβις λόγω πιθανής βλάβης του μηχανισμού ελέγχου της πίσω πόρτας.
Η ανάκληση ισχύει για οχήματα με τον προαιρετικό εξοπλισμό «4E7 Rear Door Closing Servo» ή «5I6 Comfort Rear Door Opening plus Easy Close» που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής τον Ιανουάριο του 2019. Ένας ελαττωματικός αξονικός ενεργοποιητής για την ηλεκτρική πίσω πόρτα μπορεί προκαλέσει την απελευθέρωση του προφορτισμένου ελατηρίου από το περίβλημά του και τον πιθανό τραυματισμό όποιου βρίσκεται κοντά.
Η μονάδα κίνησης της πίσω πόρτας θα ελεγχθεί από εξουσιοδοτημένο συνεργείο και θα αντικατασταθεί εάν είναι απαραίτητο. Ο εσωτερικός κωδικός αυτής της ανάκλησης είναι «55L6», ενώ η KBA (η γερμανική ομοσπονδιακή αρχή για τις Μεταφορές) τον αναφέρει ως «011221». Σύμφωνα με τη γερμανική αρχή, μέχρι στιγμής έχουν αναφερθεί 19 περιπτώσεις τέτοια δυσλειτουργίας και ένας τραυματισμός στο χέρι.