Ο υβριδικός κόσμος του SUZUKI S-CROSS
Το SUZUKI S-CROSS ανοίγει μία νέα διάσταση στην κατηγορία των οικογενειακών SUV. Με μοντέρνο, νεανικό σχεδιασμό, την ικανότητα να κινείται παντού και με σύγχρονη, υβριδική τεχνολογία που εγγυάται οικονομία στη χρήση.
Στις μέρες μας τα SUV έχουν πλέον καθιερωθεί στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού. Και δικαίως, αφού τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους δείχνουν να καλύπτουν πληρέστερα τις σύγχρονες ανάγκες. Προτάσεις υπάρχουν πολλές, λίγες όμως πραγματικά ξεχωρίζουν, όπως αυτή της SUZUKI με το υβριδικό S-CROSS, το απόλυτο σύγχρονο οικογενειακό μοντέλο.
Η πολύχρονη εμπειρία της ιαπωνικής φίρμας σε οχήματα εκτός δρόμου, σε συνδυασμό με τη σύγχρονη τεχνολογία, εναρμονίζονται ιδανικά ώστε να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο, με νεανικό σχεδιασμό και σύγχρονο, μοντέρνο χαρακτήρα.
Η εξελιγμένη τετρακίνηση ALLGRIP SELECT δεν εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης. Είναι πάντα διαθέσιμη, σε κάθε συνθήκη. Σε συνδυασμό δε με το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, εγγυάται πως το SUZUKI S-CROSS μπορεί να κινηθεί παντού. Απροβλημάτιστα και με τη μέγιστη δυνατή προστασία για τον οδηγό και τους επιβάτες. Στην καθημερινότητα, βεβαίως, το μεγάλο πλεονέκτημα έχει να κάνει με την υβριδική τεχνολογία που ενσωματώνει. Ένα συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικού μοτέρ, που αναβαθμίζουν το δυναμισμό και ταυτόχρονα περιορίζουν κατά πολύ την κατανάλωση.
Η SUZUKI είναι η πρώτη εταιρία που εξασφάλισε τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Έτσι λοιπόν εδώ, κάτω από το καπό του S-CROSS κρύβεται ο γνωστός 4κύλινδρος BoosterJet των 1,4 lt, με ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 129 ίππους, ενώ η ροπή -στα 235 Nm- αποδίδεται από πολύ χαμηλά, διευκολύνοντας στην καθημερινή χρήση. Ο βοηθητικός ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 13,6 PS και ενισχύει με επιπλέον 53 Nm τη διαδικασία της εκκίνησης και της επιτάχυνσης. Με τον τρόπο αυτό αναβαθμίζει τη ζωντάνια και την απόκριση του δεξιού πεντάλ, ενώ ταυτόχρονα περιορίζει την κατανάλωση σε 5,9 lt/100 km. Όσο για τις εκπομπές ρύπων, αγγίζουν μόλις τα 120 g CO2/ km.
Πέρα από την υπάρχουσα έκδοση 1.4L Boosterjet Hybrid 48V, σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η ισχυρότερη και πιο αποδοτική 1.5 Dualjet Hybrid. Πρόκειται για το ίδιο σύνολο που διατίθεται ήδη στο VITARA, το οποίο συνδυάζει το θερμικό κινητήρα 1.5 Dualjet των 102 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 33 PS.
Το νέο αυτό υβριδικό σύστημα θα επιτρέψει στο SUZUKI S-CROSS να βελτιώσει περαιτέρω την αποδοτικότητα του. Σύμφωνα με τον μικτό κύκλο WLTP, η κατανάλωση της προσθιοκίνητης έκδοσης θα είναι 5,2 lt/100 km ή 9% μικρότερη από το αντίστοιχο 1.4 Boosterjet Hybrid 48V. Στην κίνηση δε στην πόλη, η κατανάλωση πέφτει ακόμη περισσότερο, στα 4,7 l/100 km, μία βελτίωση της τάξης του 33%!
Το αυτοφορτιζόμενο σύστημα του SUZUKI S-CROSS 1.5 Dualjet Hybrid επιτρέπει στον οδηγό να κινείται είτε σε υβριδική είτε σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί μόνος του στη φάση εκκίνησης με χαμηλή ταχύτητα. Ανάλογα με τις συνθήκες, μπορεί να συνεχίσει χωρίς τη βοήθεια του κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο το απαιτούμενο φορτίο και η ταχύτητα είναι χαμηλά, με σταθερή ταχύτητα ή και όπισθεν. Εφόσον η ζήτηση σε φορτίο ανέβει, τότε επεμβαίνει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, με το ηλεκτρικό όμως μοτέρ να υποβοηθά την κίνηση ώστε να περιορίζεται η ανάγκη σε καύσιμο.
Ο καινοτόμος συνδυασμός ισχύος και αποδοτικότητας συμπληρώνεται ιδανικά με ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού. Από τη βασική κιόλας έκδοση το SUZUKI S-CROSS προσφέρει τροχούς ελαφρού κράματος 17”, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, infotainment με πλήρη διασύνδεση για smartphones, κάμερα οπισθοπορείας και Adaptive Cruise Control, μεταξύ άλλων. Σε συνδυασμό δε με την τιμή που ξεκινά από τα €22.330, δικαιολογεί πλήρως την πεποίθηση της εταιρίας, ότι πρόκειται για το καλύτερο οικογενειακό SUV που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα.