Η σύγχρονη τεχνολογία υπογράφει την ασφάλεια του Renault MEGANE
Τα συστήματα ασφαλείας και τα βοηθήματα οδήγησης του νέου MEGANE αποτελούν μέρος του savoir-faire της Renault για ένα απόλυτα ασφαλή «κλωβό» για τους επιβαίνοντες και ένα αυτοκίνητο με κορυφαία επίπεδα ασφάλειας στην κοινωνία της κινητικότητας.
Το εξαιρετικό ιστορικό των μοντέλων Renault στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση του MEGANE. Το μικρομεσαίο γαλλικό οικογενειακό αξιολογήθηκε με την κορυφαία βαθμολογία των πέντε αστεριών. Τα δε ποσοστά του εξασφαλίζουν τη βέλτιστη προστασία, είτε αυτή αφορά τους ενηλίκους επιβαίνοντες είτε τα παιδιά. Κορυφαία ποσοστά επιπλέον απέσπασε τόσο για την ασφάλεια των πεζών όσο και για τα οδηγικά βοηθήματα.
Το νέο MEGANE, χάρη στην υπερσύγχρονη πλατφόρμα CMF, μπορεί να εξοπλιστεί με ένα μεγάλο αριθμό συστημάτων ασφαλείας που του δίνουν το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Να αναφέρουμε για παράδειγμα το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης που ειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση και ενεργοποιεί τα φρένα αυτόματα όταν αυτό είναι αναγκαίο. Ακόμη, την προειδοποίηση για την απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο και την αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ. Ειδικά αυτό το τελευταίο, συνδυαζόμενο με το head-up display, ειδοποιεί ανά πάσα στιγμή για υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας με ένα οπτικό τρόπο που δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού. Ακόμη να σημειώσουμε την αυτόματη εναλλαγή των φώτων διασταύρωσης και προβολέων, το αυτόματο σύστημα στάθμευσης Easy Park Assist με αισθητήρες εμπρός, πίσω και στα πλάγια…
Το νέο MEGANE διαθέτει επίσης ενεργό cruise control που διατηρεί σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, για ταχύτητα από 50 έως 140 km/h. Έτσι, στην περίπτωση που το προπορευόμενο αυτοκίνητο επιβραδύνει, τότε το σύστημα επιβραδύνει το MEGANE (με ελάττωση του γκαζιού είτε φρενάροντας), επιταχύνοντας και πάλι μόλις η ορισθείσα απόσταση από τον οδηγό επανέλθει.
Σημαντικό στοιχείο αποτελεί επίσης η προειδοποίηση για ακούσια εκτροπή από τη λωρίδα, αλλά και σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου που προειδοποιεί τον οδηγό για τα οχήματα που βρίσκονται έξω από την περιφερειακή όρασή του, καλύπτοντας και οτιδήποτε εκτός του εύρους θέασης των πλευρικών καθρεφτών.
Ο τομέας της ασφάλειας κορυφώνεται με ενεργητικό τρόπο στο MEGANE για όλους όσοι προσανατολίζονται στο σπορ GT και στο κορυφαίο σπορ RS. Και αυτός είναι η ενεργητική τετραδιεύθυνση 4Control: Σε χαμηλή ταχύτητα στρίβει τους πίσω τροχούς σε αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη των εμπρός, ενώ πάνω από 80 km/h, προς την ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός. Έτσι το MEGANE γίνεται εξαιρετικά ευέλικτο στους ελιγμούς της πόλης και τις κλειστές στροφές και σταθερό σαν βράχος στις υψηλές ταχύτητες.
Γνωρίστε τα πάντα για το νέο Renault Megane