Το Abarth 124 Rally αποκαλύπτεται με τη γλώσσα των αριθμών
Το αυτοκίνητο ετοιμάζεται πυρετωδώς για τους αγώνες του 2019.
Έχοντας κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA R-GT για το 2018, μόλις στη 2η αγωνιστική του σαιζόν, το Abarth 124 Rally, προετοιμάζεται για ένα εξίσου συναρπαστικό 2019.
Μέσα σε μόλις 2 χρόνια από την παρουσίαση του, το Abarth 124 Rally, κατάφερε να αποτελέσει το μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία R-GT, κερδίζοντας το κοινό τόσο με το θέαμα που προσφέρει, όσο και τις επιδόσεις. Για το 2019 θέλουμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τα αποτελέσματα μας σε κάθε επίπεδο, λέει ο Luca Napolitano, Επικεφαλής των Fiat & Abarth.
Οι αγώνες αποτελούν βασικό στοιχείο της ιστορίας, αλλά και του σήμερα της Abarth. Η συνεπής παρουσία στους αγώνες, μας επιτρέπει εκτός των άλλων να δοκιμάσουμε νέες λύσεις και τεχνολογίες, οι οποίες στη συνέχεια μεταφέρονται στα μοντέλα παραγωγής, αφού στόχος είναι να προσφέρουμε πάντα στους πελάτες μας προϊόντα με κορυφαία απόδοση και αξιοπιστία, καταλήγει.
Το αυτοκίνητο που συνεχίζει τη μακρά επιτυχημένη παράδοση της Abarth στους αγώνες αποκαλύπτεται με τη γλώσσα των αριθμών.
Ας δούμε πώς αυτοί αποκωδικοποιούνται από το «2» έως το «110.000»:
2: Οι κινητήριοι τροχοί. Χάρη στο εξαιρετικό πλαίσιο, και τον ισορροπημένο χαρακτήρα, το Abarth 124 Rally, αρκετές φορές αποδείχθηκε ταχύτερο από τετρακίνητες συμμετοχές, όπως για παράδειγμα στο θρυλικό ράλι του Monte-Carlo.
6: Οι αγώνες που θα προσμετρούν στο Abarth Rally Cup 2019 (4 σε ασφάλτινες διαδρομές και 2 σε χωμάτινες διαδρομές).
13: Οι τίτλοι που έχει κατακτήσει το Abarth 124 Rally (το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA R-GT 2018, την κατηγορία R-GT του ERC και 11 Εθνικά Πρωταθλήματα).
50: Ο αριθμός των νικών του Abarth 124 Rally στην κατηγορία R-GT.
139: Η κωδική ονομασία του προγράμματος εξέλιξης του Abarth 124 Rally. Ο αριθμός αποκαλύπτει ότι πρόκειται για το 139ο αγωνιστικό που εξελίσσει η Abarth.
300: Η ιπποδύναμη (hp) του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1.8 λίτρων.
335: Η διάμετρος (mm) των δισκόφρενων της Brembo που εφοδιάζονται με 4πιστονες αλουμινένιες δαγκάνες.
1.050: Το βάρος (kg) του αγωνιστικού που αγγίζει την ιδανική κατανομή, με 49% του βάρους στον εμπρός άξονα και 51% στον πίσω.
12.000: Το έπαθλο σε ευρώ/αγώνα για τον νικητή της κατηγορίας R-GT.
30.000: Το έπαθλο για τον Πρωταθλητή της κατηγορίας R-GT.
110.000: Το κόστος σε ευρώ για την αγορά ενός Abarth 124 Rally (το κόστος συμπεριλαμβάνει το παράβολο για τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα ERC).