858 CSL, πανέμορφο restomod της BMW 8 Series, με V10 από M5

858 CSL, πανέμορφο restomod της BMW 8 Series, με V10 από M5

Η 858 CSL πλησιάζει στην τελειότητα περισσότερο από κάθε άλλη E31 8 Series.

858 CSL

Η 8 Series E31 ξεχώριζε πάντα για την ιδιαίτερη εμφάνισή της, τα θηριώδη μοτέρ της και τον τρόπο που κατάπινε τα χιλιόμετρα. Τώρα, ένα restomod ονόματι «858 CSL» την κάνει ακόμα πιο θελκτική.

Το μεγάλο όπλο της 858 CSL δεν είναι η εμφάνισή της, παρότι σαγηνεύει το μάτι. Είναι ο ατμοσφαιρικός V10 από τη M5 E60, συνδυασμένος με χειροκίνητο κιβώτιο και κάμποσο ανθρακόνημα που αναδεικνύει τη σέξι σιλουέτα της 8άρας. 

Η BMW 8 Series αποτελεί ένα από τα ομορφότερα κουπέ που έβγαλε ποτέ το Μόναχο. Η 858 CSL είναι ίσως το πιο ποθητό

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jon Sibal (@jonsibal)

Η 858 CSL ξεκίνησε την καριέρα της ως 850i κι η αμερικανική Reyn Speed Shop αντικατέστησε τον εργοστασιακό V12 με τον S85 V10, αυξάνοντας τον κυβισμό του από τα 5,0 στα 5,8 lt. Εξ ου κι η ονοματοδοσία «858 CSL».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW 850i 1989-1992, επανερμηνεύοντας το Grand Touring [video]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς γλίτωσε ο Pierce Brosnan όταν πήγε με 200 μια BMW 850;

Ενώ δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση του υπερκυβισμένου V10, ο εργοστασιακός S85 των 5,0 lt είναι ήδη αρκετά ισχυρός. Αποδίδει 507 ίππους και 520 Nm, ξεπερνώντας σημαντικά τους V12 της E31, οι οποίοι κυμαίνονταν από 300 έως 380 ίππους στην 850 CSi .

Για πιο ανόθευτη αίσθηση, ο V10 συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, που διοχετεύει τη ροπή στους πίσω τροχούς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Manhart ανασταίνει την BMW 8 Series με τον V8 της M5 E39

Το CSL — Competition Sport Lightweight — χρησιμοποιείται στα μοντέλα που έχουν υποστεί εξαντλητική δίαιτα κι η 8 Series φέρει κάμποσο ανθρακόνημα σε διάφορα πάνελ του αμαξώματος για να οικειοποιηθεί τον τιμημένο λογότυπο. 

Τα τονισμένα φαρδιά φτερά συνδυάζονται άψογα με το υπόλοιπο αμάξωμα και τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, δίνοντας μια επιπλέον σπορτίφ εσάνς στις κλασικές γραμμές της αγαπημένης 8άρας.

Το μόνο που ίσως σηκώνει κριτική είναι αφαίρεση των χαρακτηριστικών αναδυόμενων προβολέων της E31, οι οποίοι τώρα έχουν αντικατασταθεί από αεραγωγούς που διοχετεύουν περισσότερο αέρα στον V10.

Ξεχωρίζουμε επίσης τα διάφανα πίσω φωτιστικά σώματα, τις νέες 4πλές απολήξεις της εξάτμισης και τις custom ζάντες αλουμινίου. 

Το εσωτερικό της E31 έχει αναβαθμιστεί με νέα ημί-μπάκετ καθίσματα και πολλά εξαρτήματα από πιο πρόσφατα μοντέλα της BMW M. Όπως το τιμόνι, το ταμπλό, τα χειριστήρια κλιματισμού, τον λεβιέ ταχυτήτων και το κουμπί start-stop της M5 E60.  Επιπλέον, η 858 CSL είναι εξοπλισμένη με σύγχρονο infotainment και χειριστήρια BMW iDrive στο κεντρικό τούνελ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube