$71.000 ζητούν από κάτοχο BMW i3 για επισκευή της μπαταρίας
Με 12 κελιά κι 96 στοιχεία συνολικά, ακόμα κι ένα κελί να πάθει ζημιά, οι κάτοχοι των BMW i3 θα χρειαστεί να πληρώσουν υπέρογκο ποσό.
Η BMW i3 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2013 κι αποτέλεσε τη πρώτη απόπειρα των Γερμανών στην ηλεκτροκίνηση. Με κάρμπον πλαίσιο, φουτουριστική σχεδίαση και ταχύτατες ρεπρίζ, αγαπήθηκε και πούλησε παρά την αυξημένη τιμή αγοράς.
Βέβαια, με μικρή μπαταρία, προσφερόταν αποκλειστικά για αστική χρήση κι όχι κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Άλλωστε, εκείνα τα χρόνια, το δίκτυο των ταχυφορτιστών ήταν σε νηπιακό στάδιο. Συνολικά πουλήθηκαν παγκοσμίως περισσότερες από 250.000 BMW i3.
Εξαιρετική περίπτωση για ηλεκτρικό για αστική χρήση. Τι γίνεται όμως με την μπαταρία;
Μετά την παύση της παραγωγής της, η λιλιπούτεια BMW παραμένει μια πολύ ελκυστική πρόταση στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά.
Με τις τιμές να ξεκινούν από τα €14 χιλιάρικα στην ελληνική αγορά, είναι μια πολυτελής επιλογή για τα καθημερινά χιλιόμετρα. Με ελάχιστο κόστος κίνησης, μαζεμένες διαστάσεις για εύκολο παρκάρισμα, περιβαλλοντικό πρόσημο και βέβαια, μια ξεχωριστή κατασκευή με τις πόρτες που ανοίγουν ανάποδα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Pure EV ή Range Extender; Το BMW i3 προσφέρεται και έτσι και αλλιώς
Τι γίνεται όμως αν χρειαστεί επισκευή η μπαταρία της; Ενώ γενικά έχει τη φήμη του αξιόπιστου ηλεκτρικού μοντέλου, με πολύ μικρή πτώση της χωρητικότητας της μπαταρίας (degradation), δημοσιεύματα από τις ΗΠΑ κάνουν λόγο για εξωφρενικές τιμές αν η μπαταρία πάθει ζημιά.
Μία δημοσίευση στο Facebook αναφέρει ότι η επισκευή της μπαταρίας κοστολογήθηκε $71.000 (€66.000). Και δεν συζητάμε καν για αντικατάσταση με καινούργια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αθήνα-Σέρρες με BMW i3s και VW Golf GTD
Ενώ ένας χρήστης στο Reddit σχολιάζει ότι για έξι μόλις ημέρες, η μπαταρία του αντικαταστάθηκε με καινούργια εντός της εγγύησης. Σε διαφορετική περίπτωση, θα είχε χρεωθεί $33.000 (€30.600)!
Αξίζει να αναφερθεί ότι τα παραπάνω αφορούν στην αμερικανική αγορά, όπου τα κοστολόγια και τα εργατικά είναι αυξημένα σε σχέση με τη χώρα μας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Λαμπάδιασε το BMW i3 της Αστυνομίας στη Ρώμη [video]
Επιπλέον, πρόκειται για τιμές επισκευής στο επίσημο δίκτυο της BMW. Το λογικό είναι ότι ένας ιδιώτης εκτός εγγύησης, θα στραφεί σε ανεξάρτητο συνεργείο για την αποκατάσταση της ζημιάς, ώστε να γλιτώσει χρήματα.
Η BMW i3 πουλήθηκε τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, όσο και στην έκδοση Rex με βενζινοκινητήρα ως γεννήτρια.