Το αυτοκίνητο μας περίμενε, ως συνήθως, στο Monaco. Το «ως συνήθως» ακούγεται κάπως υπερφίαλο, αλλά από το ίδιο σημείο έχουμε παραλάβει και τις τρεις McLaren που έχουμε οδηγήσει στο παρελθόν: ΜΡ4-12C, 650 S, 570 S.
Εφόσον ο αυτοπροσδιορισμός της 570 GT ως Μεγάλου Τουρισμού είναι η ειδοποιός διαφορά της από την 570 S, ένα road trip θα υποστήριζε καλύτερα το concept. Σκεφτήκαμε να τη φέρουμε στην Ελλάδα, αλλά δεν θα μας έφτανε ο χρόνος, και το γραφείο τύπου της McLaren δεν θα ήθελε να φορτωθεί το αυτοκίνητο με… 5.000 km. Έτσι, αποφασίσαμε να μπούμε στο ferry boat για Κορσική.
Στο νησί υπήρχε ισχυρή ελληνική παρουσία από τον 18ο αιώνα, όταν εγκαταστάθηκαν εκεί Μανιάτες και Κρητικοί. Για τους βενζινοαίματους, βέβαια, το νησί είναι συνδεδεμένο με το Tour de Corse, «το ράλι των 10.000 στροφών». Το αγαπημένο μας ασφάλτινο ράλι από την εποχή του Group B. Το μέρος όπου το 1986, ο Henri Toivonen και ο συνοδηγός του Sergio Cresto, έχασαν τη ζωή τους, μετά από έξοδο της Lancia Delta S4 με την οποία αγωνίζονταν.
Ακολουθήστε μας σε αυτό το ταξίδι στην Κορσική. Σε ένα μέρος που αξίζει να επισκεφτείς, ακόμη κι αν δεν τύχει να κάθεσαι στη θέση του οδηγού μιας McLaren 570 GT.
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!