Το OPC Extreme θα είναι το ταχύτερο Astra παραγωγής όλων των εποχών. Ζυγίζει 100 kg λιγότερο από το συμβατικό OPC, ενώ ο 2λιτρος κινητήρας του θα αποδίδει πάνω από 300 PS. Η σημαντική απώλεια βάρους έχει προκύψει χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων.
Το OPC Extreme διαθέτει ανθρακονημάτινη οροφή και εμπρός καπό, ενώ οι ζάντες είναι συνολικά κατά 20 kg ελαφρύτερες από αυτές του απλού OPC. Επιπλέον τα φτερά είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ζυγίζουν 800 g λιγότερο το κομμάτι, εξοικονομώντας από τα αντίστοιχα ατσάλινα συνολικά 2,2 kg. Η καμπίνα διαθέτει roll-cage, ενώ έχουν καταργηθεί τα πίσω καθίσματα. Οδηγός και συνοδηγός δένονται σε σταθερά buckets της Recaro με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων της Schroth.
Οι περισσότεροι από 300 ίπποι του Opel Astra OPC Extreme περνούν στον εμπρός άξονα μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Για την επιβράδυνση φροντίζει ένα σύστημα φρένων της Brembo. ΟΙ εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 370 mm και τους «δαγκώνουν» 6πίστονες δαγκάνες.
Στις αρχές Μαρτίου η Opel είχε δημοσιεύσει άλλο ένα video για το Astra OPC Extreme.
[Πηγή: Opel]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!