Η όλη ιδέα προέκυψε με τη συλλογιστική βάση ότι το κοινό του Toyota RAV4 είναι άνθρωποι που ξοδεύουν το χρόνο τους κάνοντας ποδήλατο, πεζοπορία, τζόκινγκ και γενικά δεν περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους μπροστά στην οθόνη ενός η/υ.
Αυτός ακριβώς ο κόσμος δεν μπορεί να επωφεληθεί, τουλάχιστον σε όλη του τη διάσταση, την εμπειρία ενός RAV4 όπως τη δίνει η Toyota μέσω του web. Για να παρακάμψει αυτή την αναποτελεσματικότητα σε αυτό το δυνητικά αγοραστικό κοινό ενός RAV4, η Toyota της Ν. Αφρικής χρησιμοποίησε πραγματικές δραστηριότητες outdoor, προσομοιώνοντας την καμπάνια του website.
H Hello Computer, συνεργάτης της Toyota, δημιούργησε μια πίστα 1,8 km σε ένα ποδηλατικό πάρκο και ουσιαστικά αντέγραψε τμήματα από το website της Toyota με πραγματικές, απτές απεικονίσεις και διαδραστικά αποτελέσματα. Οι ποδηλάτες, όπως θα δείτε στο βίντεο, άφησαν το ποντίκι και το έριξαν στην ορθοπεταλιά πάνω σε ένα ποδήλατο βουνού, ανακαλύπτοντας το SUV της Toyota μέσα από το RAV4 Outdoor Website.
Προφανώς και η πλοήγηση στο RAV4 Outdoor Website απαιτεί μεγαλύτερη κατάθεση φυσικών δυνάμεων απ’ ό,τι να το έκανες από το smarthhone ή το tablet, αλλά για τους τύπους στους οποίους και απευθύνεται δεν μασάνε από τέτοια.
[Πηγή Toyota South Africa]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!