Ο Akihiro Osaka, υπεύθυνος για τη δυναμική εξέλιξη του Lexus RC F Coupé μας εισάγει στη διαδικασία της δουλειάς του.
Έτσι μας λέει ότι η τελειοποίηση των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου ξεκίνησε από το Fuji International Speedway πριν μεταβεί με το κλιμάκιο της Lexus –πού αλλού;- στο Nürburgring. Ο λόγος που όλα τα τεστ των εταιρειών καταλήγουν στην Πράσινη Κόλαση έχει την εξήγησή του, κατά τον Osaka. Επειδή είναι «το πιο απαιτητικό σιρκουί στον κόσμο και σου δίνει την ευκαιρία να ελέγξεις μια ευρεία γκάμα παραγόντων».
Ο Osaka αναφερόμενος στα τεστ του νέου Lexus RC F Coupé ανέφερε ότι «το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε πολύ καλά στις δοκιμές του Nürburgring και αυτό μας δημιουργεί ένα αίσθημα εμπιστοσύνης για τις επιδόσεις του».
Το RC F Coupé να θυμίσουμε ότι κινείται από έναν ολοκαίνουργιο 5λιτρο κινητήρα V8 που βγάζει παραπάνω από 450 άλογα και 52 κιλά ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν Sports Direct Shift και το αυτοκίνητο χρειάζεται λιγότερο από 4,6” για τα 0-100 km/h και πιάνει στην ευθεία τα 270 km/h.
[Πηγή Lexus International μέσω YouTube]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!