Το Seat Ibiza «γεννήθηκε» στο Σαλόνι του Παρισιού το 1984, με την πρώτη γενιά του να είναι μια συνεργασία εξέλιξης από τους Karmann, Italdesign και Porsche.
Εκείνο το Ibiza, σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, από την πρώτη στιγμή διέγραψε μια επιτυχή πορεία. Όχι μόνο στην ισπανική αγορά, αλλά στην όμορη Πορτογαλία, στις άλλες μεγάλες αγορές της Ευρώπης, καθώς και στο Μεξικό. Συνολικά από εκείνη τη γενιά, 1.308.461 αυτοκίνητα άφησαν πίσω τους τη γραμμή παραγωγής στη Zona Franca στη Βερκελώνη, με μέση τιμή μοντέλου τις 825.000 πεσέτες ή το ισόποσο των €15.620.
Για να γιορτάσει τα 30άγενέθλια του Ibiza, η Seat θα λανσάρει τον Ιούνιο την 30th Anniversary Edition, σε γκρι χρώμα συνδυασμένο με μαύρες ζάντες και διακριτικά «Ibiza 30 years».
Ως μέρος των εορτασμών για τα 30 χρόνια του Ibiza, η Seat προχώρησε στη σύναξη και των τεσσάρων γενεών του σουπερμίνι της στην εγκαταλελειμμένη πίστα Sitges-Terramar στην Ισπανία. Ένα ιστορικό σιρκουί που εγκαινιάστηκε το 1923 με το ισπανικό Grand Prix και παραμένει μέχρι σήμερα σχεδόν στην αρχική διαμόρφωσή του.
Οι τέσσερις γενιές του Seat Ibiza έκαναν γύρους στο Sitges-Terramar με τις κεκλιμένες καμπές των 60ο και 90ομε μπροστάρη το πρώτο μοντέλο του 1984 μέχρι το τελευταίο του σήμερα.
[Πηγή Seat μέσω carscoops]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!