Η Lexus επιχειρεί να κάνει την αντιπαλότητά της με τις γερμανικές premium μάρκες είδηση, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά με μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Έτσι το νέο GS στέλνει ένα μήνυμα αφύπνισης σε όλους όσοι «υπνωτίστηκαν» και σκέφτονται αποκλειστικά την αγορά ενός γερμανικού αυτοκινήτου πολυτελείας. Στα επιχειρήματά της επικαλείται ότι είναι πιο σημαντικό να διαθέτει 6κύλινδρο μοτέρ συνδυασμένο με 8άρι αυτόματο σασμάν απ’ ό,τι την εμπρός κίνηση ενός Audi A6, το δυνατό 4κύλινδρο κινητήρα μιας BMW 528i ή το στάνταρ δερμάτινο σαλόνι της αναενωμένης Mercedes-Benz E-Class.
Δείτε και πώς γυρίστηκε το διαφηστικό σποτ
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!