Για την ακρίβεια το ρωσικό αυτοκινητικό site Dragtimes, υπεύθυνο μεταξύ άλλων για τους αγώνες Unlim 500+, προσπαθεί να κάνει εντυπωσιακά γυρίσματα με μια κατακόκκινη Huracán κάπου στο νομό Ηρακλείου στην Κρήτη με παταγώδη αποτυχία, αν εξαιρέσεις την ξανθιά...
Ο Ρώσος συνάδελφος στριμώχνεται με την κόκκινη Huracán στους στενούς δρόμους των Μοιρών, ιδρώνει και ξεϊδρώνει από την πολυλογία, σταματά για να επιβιβάσει την απαραίτητη ξανθιά (το μόνο πραγματικό high light του video για να λέμε την αλήθεια...) και μετά (λέει πως) φεύγει για ένα επαρχιακό στροφιλίκι, το οποίο δεν βλέπουμε ποτέ. Αντ’ αυτού εξακολουθούμε να τον ακούμε να πολυλογεί, να παραβιάζει το ένα άρθρο του Κ.Ο.Κ πίσω από το άλλο, να καθυστερεί μέχρι και ένα φορτηγό που θέλει να προσπεράσει, ενώ δεν μπορούμε να διαβάσουμε τους υπότιτλους που και πολύ μικρούς χαρακτήρες έχουν και περνάνε μπροστά μας με ταχύτητα μιας Huracán (οδηγημένη από πιο επιδέξια χέρια). Περιστασιακά ακούμε και τον 5.2 V10 που γνωρίζουμε και αγαπάμε από το Audi R8 και την Lamborghini Gallardo, με μια σειρά μετατροπών στις κυλινδροκεφαλές και την εξαγωγή να αγκομαχάει. Από την αγανάκτηση μάλλον...
Επειδή λοιπόν είμαστε βέβαιοι πως δεν θα καταλάβετε τι λέει, μα ούτε και θα προλάβετε να διαβάσετε υπότιτλους να σας υπενθυμίσουμε συνοπτικά πως η Lamborghini Huracán αποδίδει 610 PS (εξ ου και η ονομασία LP610-4) και 57,2 kgm ροπής, που επαρκούν για να εκτοξεύσουν την τετρακίνητη Huracán στα 100 km/h σε μόλις 3,2” και να τη φτάσουν μέχρι τα 325 km/h. To 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προέρχεται αυτούσιο από το R8 και αντικαθιστά, επιτέλους, το παλιό, άγαρμπο αυτοματοποιημένο 6άρι. Πράγμα που σημαίνει ότι χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι διαθέσιμο πλέον ούτε ως έξτρα στο πιο δημοφιλές μοντέλο της Lamborghini.
Όπως και στην Gallardo, η ανάρτηση είναι με διπλά ψαλίδια, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω. Όμως εδώ συνοδεύονται από στάνταρ κάρμπον-κεραμικά φρένα κι ένα νέο διακόπτη «Anima» (ψυχή στα ιταλικά), ανάλογο με το manettino της Ferrari, o οποίος βρίσκεται στο κάτω μέρος του τιμονιού και αλλάζει την απόκριση των αμορτισέρ, τη χαρτογράφηση του μοτέρ, του τιμονιού, του κιβωτίου και του traction control. Υπάρχουν τρία διαφορετικά προγράμματα: Strada, Sport και Corsa.
Και για να ευλογήσουμε τα γένια μας δείτε και ένα video με Lamborghini και κάνετε τις αναπόφευκτες συγκρίσεις.
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!