Οι Αμερικανοί είναι ο μοναδικός λαός που γι’ αυτόν το ποδόσφαιρο έχει μηδαμινή δημοφιλία.
Έτσι, η Kia, που είναι επίσημος χορηγός του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014, επιστράτευσε την Adriana Lima, ένα από τα τοπ σουπερμόντελ της Βραζιλίας και της διεθνούς πασαρέλας για να πείσει με τη γοητεία της τους Αμερικανούς να δουν ποδόσφαιρο, τουλάχιστον τις ημέρες του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Μέσα από τρία διαφημιστικά «επιτίθεται» με όλα της τα προσόντα κατά των φαν του αμερικανικού φουτμπόλ και του NASCAR, αλλά μάλλον των Αμερικανών δεν θα ιδρώσει το αυτί τους.
[Πηγή Kia Motors America]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!