Με τίτλο «ο Godzilla λαχταρά ιταλικά», το διαφημιστικό σποτ δείχνει τον Godzilla να καταβροχθίζει 500ράκια πριν διαλέξει ένα κίτρινο 500L.
Με το που το καταπίνει, παθαίνει σοκ και το ξερνά, πέφτοντας ξερός με τη φωνή να ακούγεται πίσω του, «4θυρο Fiat 500L, είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ ό,τι νομίζεις».
Σύμφωνα με τον Olivier Francois, επικεφαλής του μάρκετινγκ της FCA, «Όπως ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα φιλμ ετοιμάζεται να προβληθεί στις αίθουσες, με αντίστοιχα πληθωρικό τρόπο θέλουμε να σκεφτόμαστε για το Fiat 500L. Και τι πιο πληθωρικό από τον Godzilla. Και δεν υπάρχει διαφυγή ότι κι αν τραβά η όρεξή σου. Από το σπορ Fiat 500C, το μικρό αλλά ισχυρότατο Abarth ή το 4θυρο Fiat 500L, υπάρχει ένα Fiat για κάθε γούστο».
[Πηγή Fiat USA]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!