Παρόλο που και τα τρία είναι προφανέστατα γρήγορα, δεν υπάρχει τίποτα κοινό που να συνδέει μια μοτοσικλέτα Yamaha R1, ένα σπόρτσκαρ Ariel Atom 3.5R και ένα αγωνιστικό Monster Enargy DS 3 Rallycross.
Όπως και να ’χει όμως, είναι σαφώς μαγευτικό να τα βλέπεις να κοντράρονται σε drag race, όπως αυτό που έστησε το αδελφό περιοδικό μας, το βρετανικό Autocar. Αρχικά σε ένα run στο 1/8 του μιλίου και στη συνέχεια στο 1/4 του μιλίου.
Με το χαμηλό βάρος της και τη μεγάλη ισχύ, σαφώς θα περιμένατε η μοτοσικλέτα να έχει το πλεονέκτημα, τουλάχιστον απέναντι στο Ariel με τα 248 άλογα . Ωστόσο, πρόκειται για μοτό του 1998 με ισχύ 130 άλογα και μάλλον εύσωμο αναβάτη. Επιβαρυντικοί παράγοντες ακόμα και για ένα μειονεκτικό πεδίο, όπως αυτό, για το σπόρτσκαρ. Το DS3 του rallycross με τους 600 PS έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση, αλλά η κοντή κλιμάκωση του σασμάν περιορίζει την τελική ταχύτητα. Δείτε όμως την κόντρα για να διαπιστώσετε αν το «πέταγμα» στην εκκίνηση είναι αρκετό για να εξασφαλίσει τη νίκη.
Το κλιπάκι ξεκινά με συνεντεύξεις, οπότε αν βαριέστε πηγαίνετε κατ’ ευθείαν στο 3:55 για να ξεκινήσετε με το όγδοο του μιλίου (201,2 m). Ο τρόπος που το DS3 πετάγεται στην εκκίνηση είναι συγκλονιστικός. Πηγαίνετε στο 4:53 για να δείτε το run στο 1/4 του μιλίου (402,3 m) και να διαπιστώσετε αν η έξτρα απόσταση αλλάζει το αποτέλεσμα.
[Πηγή Autocar]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!