Το νέο Audi R8 V10 συμμετείχε στις δοκιμές με παραπάνω από δύο πρωτότυπα, όπως μπορούν οι πιο παρατηρητικοί να ξεχωρίσουν από το καμουφλάζ.
Επίσης και προς έκπληξή μας κάποιες φορές ακούγεται το σφύριγμα του τούρμπο, άλλες πάλι δεν ακούγεται. Λέτε η Audi να δοκιμάζει το ηλεκτρικό τούρμπο του A6 3.0 TDI ή ένα νέο ηλεκτρικό τούρμπο αυτή τη φορά σε βενζινοκινητήρα και πάνω σε R8;
Για να φρεσκάρουμε τη μνήμη σας, ο V6 TDI κάνει χρήση ενός κλασικού συμπιεστή εξάτμισης που συνδυάζεται με ένα δεύτερο τούρμπο που παίρνει κίνηση από ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα.
Το ηλεκτρικό τούρμπο βρίσκεται στο σύστημα εισαγωγής αέρα, ανάμεσα στο κλασικό τούρμπο και τον εναλλάκτη αέρα και υπό κανονικές συνθήκες αδρανεί. Ωστόσο, σε χαμηλές ταχύτητες και κυρίως σε επιτάχυνση από στάση, τα αέρια που συμπιέζονται από το κύριο τούρμπο επιταχύνονται ακόμα περισσότερο από το ηλεκτρικό, καθώς η φτερωτή του γυρίζει σε υψηλή ταχύτητα και πρεσάρονται στον κινητήρα.
Το πρωτότυπο δείγμα του Α6 έδειξε ότι ο συνδυασμός του ηλεκτρικού διτούρμπινου μοτέρ είναι σφόδρα αποδοτικός. Η παρεχόμενη ροπή σε επιτάχυνση από θέση στάσης με το ηλεκτρικό τούρμπο σε λειτουργία δίνει επιδόσεις παραπλήσιες με αυτές των σούπερκαρ. Υπάρχει βέβαια μια μόλις ευπροσδιόριστη απώλεια στην παροχή ισχύος, μόλις το ηλεκτρικό τούρμπο φεύγει από τη ζεύξη, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι η ηλεκτρική υπερσυμπίεση φέρνει σημαντική αλλαγή στις επιδόσεις του κινητήρων τούρμπο.
[Πηγή Touriclips μέσω YouTube]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!