Ράλι Σουηδίας: Τα Hyundai μπροστά, καθώς ξεκινούν από ευνοϊκές θέσεις

Ράλι Σουηδίας: Τα Hyundai μπροστά, καθώς ξεκινούν από ευνοϊκές θέσεις

Οι Neuville και Mikkelsen προηγούνται, ενώ οι Tanak και Ogier έχουν χαντακωθεί ξεκινώντας πρώτοι και σκουπίζοντας το χιόνι.

Τα κακά αποτελέσματα των οδηγών της Hyundai στο Monte-Carlo αποβαίνουν σε όφελός τους στη Σουηδία, καθώς ξεκινούν τις ειδικές πίσω από τους πρώτους και βρίσκουν το δρόμο σκουπισμένο από το φρέσκο χιόνι που έριξε τη νύχτα.

Ο Ott Tanak, που είχε μπει επικεφαλής χθες το βράδυ, κέρδισε σήμερα το πρωί την πρώτη ειδική, Hof-Finnskog, ανοίγοντας μια διαφορά 6,8” από τον Mads Ostberg με το Citroen, με τα Hyundai των Andreas Mikkelsen και Thierry Neuville στην και την θέση.

Όμως οι επόμενες ειδικές είχαν περισσότερο φρέσκο χιόνι, πράγμα που δυσκόλεψε τον Tanak που ξεκινούσε δεύτερος.

Ο Neuville, που ξεκινούσε τις ειδικές πέμπτος, το εκμεταλλεύτηκε για να κερδίσει την ειδική Svullrya και να περάσει επικεφαλής, με τον Mikkelsen να περνά στη θέση κερδίζοντας την ειδική Rojden που ολοκλήρωνε τον πρωινό κύκλο.

Τα δύο Hyundai είναι μπροστά με διαφορά 3,7” μεταξύ τους, ενώ ο Esapekka Lappi (Toyota) και ο Ostberg είναι σε απόσταση βολής, 5,3" και 7,4” από την κορυφή.

Ο Tanak αρχικά έπεσε 2ος, αλλά κατρακύλισε στην 7η θέση μετά τη Rojden και στον τερματισμό, έξαλλος, είπε για τους οργανωτές ότι «μπορούν να πάνε να γ***θούν» επειδή δεν καθάρισαν καλά το χιόνι από την ειδική πριν μπουν τα αυτοκίνητα WRC.

Ο πρωταθλητής και νικητής στο Monte, Sebastien Ogier, είχε ένα ακόμη πιο εφιαλτικό πρωινό αφού ξεκινούσε τις ειδικές πρώτος κι έκανε τον εκχιονιστήρα. Είναι μόλις 11ος στην κατάταξη, 47” πίσω από τον πρώτο.

Ο Lappi κράτησε την 3η θέση μπαίνοντας στο σέρβις, παρότι ήταν ένας από κάμποσους οδηγούς που χτύπησαν ένα μυστηριώδες μαύρο αντικείμενο στην τελευταία ειδική, με αποτέλεσμα να κόψει ταχύτητα φοβούμενος ότι είχε πάθει ζημιά.

Ο μόνος που έπαθε πραγματικά ζημιά από το αντικείμενο ήταν ο Elfyn Evans (M-Sport Ford) που του έσκασε ένα πίσω λάστιχο κι έπεσε ενάμισι λεπτό πίσω από τον πρώτο. Ήταν πάντως ήδη 12ος, μην έχοντας αυτοπεποίθηση στις χιονισμένες συνθήκες.

Αντίθετα, ο Craig Breen (Citroen) πάει καλά και είναι 5ος, μόλις μπροστά από τον Jari-matti Latvala (Toyota).

O Tanak είναι κοντά τους κι έχει τους Hayden Paddon (Hyundai) και Teemu Suninen (M-Sport Ford) ακριβώς πίσω του, μετά τις δυσκολίες του στην Ε.Δ.4. Μόλις 5,4” χωρίζουν τον 5ο από τον 9ο στην κατάταξη.

Ο Kris Meeke, με το τρίτο Citroen, είναι μόλις 10ος, αφού παραδέχτηκε ότι παραήταν προσεκτικός στην αρχή και μετά τρόμαξε όταν χτύπησε το μυστηριώδες αντικείμενο στην Ε.Δ.4.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΥΚΛΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.5BELT. NEUVILLE35:49.7  
2.4NORA. MIKKELSEN35:53.4+3.7+3.7
3.9FINE. LAPPI35:55.0+1.6+5.3
4.12NORM. OSTBERG35:57.1+2.1+7.4
5.11IRLC. BREEN36:04.7+7.6+15.0
6.7FINJ. LATVALA36:06.7+2.0+17.0
7.8ESTO. TÄNAK36:09.1+2.4+19.4
8.6NZLH. PADDON36:09.2+0.1+19.5
9.3FINT. SUNINEN36:10.1+0.9+20.4
10.10GBRK. MEEKE36:28.4+18.3+38.7
11.1FRAS. OGIER36:37.4+9.0+47.7
12.2GBRE. EVANS37:27.4+50.0+1:37.7
13.35JPNT. KATSUTA38:02.9+35.5+2:13.2
14.32NORO. VEIBY38:04.0+1.1+2:14.3
15.43FINJ. TUOHINO38:04.2+0.2+2:14.5
16.31SWEP. TIDEMAND38:05.5+1.3+2:15.8
17.34FINJ. HUTTUNEN38:05.8+0.3+2:16.1
18.36JPNH. ARAI38:13.7+7.9+2:24.0
19.42SWEM. ADIELSSON38:16.4+2.7+2:26.7
20.14NORH. SOLBERG38:18.4+2.0+2:28.7

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube