Ράλι Πορτογαλίας, Σάββατο: Ogier, με την απειλή του Neuville

Ράλι Πορτογαλίας, Σάββατο: Ogier, με την απειλή του Neuville

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Sebastien Ogier πήρε κεφάλι στον αγώνα, μετά την άτυχη στιγμή του Tanak.

Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία του WRC Sebastien Ogier διατήρησε το προβάδισμα που πήρε στο πρωινό loop, αλλά θα έχει να αντιμετωπίσει έναν φουριόζο Thierry Neuville σε ένα αγωνιώδες φινάλε την Κυριακή.

Ο Ogier πήρε την πρωτοπορία στην τελευταία Ειδική του πρωινού κύκλου, όταν ο Tanak χτύπησε ένα ανάχωμα και στράβωσε την πίσω αριστερή ανάρτηση του Fiesta. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχασε ένα δευτερόλεπτο από τον Neuville στην πρώτη απογευματινή Ε.Δ. ο οποίος απέμεινε ο μόνος διεκδικητής της νίκης μετά τα λάθη των Latvala και Meeke, και την ατυχία του Paddon χθες, και το σημερινό λάθος του Tanak. Αλλά στο τέλος της Ειδικής δήλωσε ότι απλώς φύλαγε τα λάστιχά του, στρατηγική που στην επόμενη Ειδική του επέτρεψε να αυξήσει το προβάδισμά του κατά 4,5” και να χτίσει μια διαφορά 23” από τον Βέλγο της Hyundai. Αλλά στη συνέχεια ο Γάλλος της M-Sport παραδέχτηκε ότι παραήταν συντηρητικός προστατεύοντας τα λάστιχά του στα τελευταία χιλιόμετρα της 15ης Ε.Δ. Amarante. Τελικά το ζευγάρι της κορυφής θα ξεκινήσει την τελευταία μέρα του αγώνα με το Hyundai i20 του Neuville 16,8” πίσω από το Fiesta του Ogier. Ο Ogier θέλει πολύ τη νίκη για να εδραιώσει το προβάδισμά του και να σιγουρέψει ότι θα είναι αυτός που θα εκμεταλλευτεί την πρόθεση του Malcom Wilson να επιβάλλει team orders προκειμένου η M-Sport να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα Οδηγών. Εδώ που τα λέμε, και ο Wilson αυτό θέλει αφού θα του είναι σαφώς πιο εύκολο να ζητήσει από τον Tanak να υποστηρίξει τον Ogier, παρά το αντίθετο.

Ο Dani Sordo κρατά την 3η θέση χωρίς να πιέζει ή να πιέζεται. Μάλιστα το πρωί έχασε έδαφος σε σχέση με την κορυφή. Ο Ισπανός τερμάτισε την 15η Ε.Δ. με ζημιά στο πίσω αριστερό μέρος του αυτοκινήτου του, αλλά και πάλι ολοκλήρωσε τη μέρα με προβάδισμα άνω του μισού λεπτού σε σχέση με τον 4ο Ott Tanak. Ο Εσθονός άρχισε το απογευματινό loop από την 5η θέση, μετά την κακή στιγμή του στην 12η Ε.Δ. Το Fiesta του είχε επισκευαστεί στο μεσημεριανό διάλειμμα και το απόγευμα κύλησε χωρίς προβλήματα, αν και σε πιο αργό ρυθμό σε σχέση με το πρωί. Παρόλα αυτά κέρδισε μία θέση, από τον Graig Breen της Citroen. Ο Ιρλανδός ξεκίνησε τον απογευματινό κύκλο με αυτοπεποίθηση για την επιλογή ελαστικών που είχε κάνει, αλλά αργότερα είπε ότι έγινε «παρεξήγηση» στο service park και τελείωσε την ημέρα ενάμιση λεπτό μακριά από την κορυφή.

Ο Elfyn Evans είχε μια μέρα χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις, αλλά ανέβηκε στην 6η θέση την οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή κράταγε ο Esapekka Lappi. Ο περσινός πρωταθλητής WRC2 στον πρώτο του αγώνα στη μεγάλη κατηγορία με Toyota χτύπησε έναν τοίχο στην 15η Ε.Δ. και έχασε πέντε λεπτά. Εκτός από τον Evans, η εξέλιξη αυτή ευνόησε τους team-mates του στην Toyota, Juho Hanninen και Jari-Matti Latvala, οι οποίοι ανέβηκαν στην 7η και 9η θέση, με τον Mads Ostberg ανάμεσά τους.

Τυπική διαδικασία για τον Andreas Mikkelsen η WRC2, ο οποίος ήταν άνετα πρώτος έτσι κι αλλιώς, πριν οι υποτιθέμενοι αντίπαλοι του Pontus Tidemand και ο Teemu Suninen αντιμετωπίσουν προβλήματα στην 15η Ε.Δ.     

Πηγή Autosport

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube