Ράλι Ουαλίας: Ο Ogier μπροστά, αλλά υπό την πίεση του Tanak
Ο Sebastien Ogier είναι επικεφαλής μετά τον πρωινό κύκλο, αλλά ο Ott Tanak τον πλησίασε κερδίζοντας τις δύο τελευταίες ειδικές.
Ο ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής Ogier έφτασε στη μεσημεριανή ανασυγκρότηση επικεφαλής του αγώνα, αλλά με κάποιες ανησυχίες για το σύστημα μετάδοσης του VW Polo R WRC.
Κάτω από απρόσμενα υγρές και ομιχλώδεις συνθήκες, ο Ogier ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη ειδική της ημέρας, την Myherin, παίρνοντας αμέσως κεφάλι στον αγώνα με διαφορά 7,6”.
Συνέχισε στο ίδιο μοτίβο, με άλλον ένα πρώτο χρόνο στη μικρή ειδική Sweet Lamb, αυξάνοντας τη διαφορά του σε πάνω από 10”, ενώ στις επόμενες δύο ειδικές του πρωινού, τις Hafren και Dyfnant, συντήρησε το πλεονέκτημά του φτάνοντας στη ζώνη αλλαγής ελαστικών του Newtown 7,7” μπροστά από τον δεύτερο.
Όμως ο Γάλλος δεν ξεκίνησε τον απογευματινό κύκλο (των ίδιων 4) ειδικών ξένοιαστος, αφού παραπονιόταν για κάποιο πρόβλημα μετάδοσης στην τελευταία πρωινή ειδική.
Την ανησυχία του Ogier αυξάνει η περιπέτεια του team-mate του, Andreas Mikkelsen, που είχε το μισό πρωί πρόβλημα σε ένα εμπρός ημιαξόνιο. Το πρόβλημα χειροτέρεψε στην Dyfnant, όπου ο Νορβηγός έχασε πάνω από ένα λεπτό – και μαζί κάθε ελπίδα για διάκριση στον αγώνα.
Καθώς δεν υπήρχε μεσημεριανό σέρβις, ο Ogier –που κυνηγάει μια 4η στη σειρά νίκη στην Ουαλία– θα πρέπει να ξανακάνει όλες τις πρωινές ειδικές πριν η ομάδα μπορέσει να ελέγξει το αυτοκίνητό του.
Αυτό είναι καλό νέο για τον Ott Tanak, με το Ford Fiesta της DMACK, που είναι κοντά στο Γάλλο και πολύ μπροστά από τη φοβερή μάχη για την 3η θέση. Ο Εσθονός ήταν 2ος πίσω από τον Ogier στην Myherin και 4ος στη Sweet Lamb, πριν κερδίσει την Hafren και την Dyfnant, παίρνοντας δύο φορές από 2,2” από τον Γάλλο.
Πίσω από τον Tanak, o Jari-Matti Latvala με το δεύτερο VW Polo πέρασε μπροστά από τον Kris Meeke με το PH Citroen DS3, αλλά η διαφορά τους είναι μόλις 0,2”. Ο Hayden Paddon, με το πρώτο από τα τρία Hyundai i20, ήταν άλλα δύο δέκατα πιο πίσω, στο τέλος του πρωινού κύκλου.
Κοντά τους ήταν και ο Craig Breen με το δεύτερο PH Citroen. Ο Ιρλανδός ήταν 4ος στην αρχή –παρότι δήλωσε ότι η επίδοσή του στη Myherin ήταν «η χειρότερη που έχει κάνει ποτέ»– αλλά έπεσε στην 6η θέση αφού έχασε μια διασταύρωση στη Hafren. «Νομίζω πως αλήθεια μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό, απλά πρέπει να είμαστε ήρεμοι», δήλωσε.
Ο Thierry Neuville (Hyundai) ήταν ένας από τους οδηγούς που παραδέχτηκε αρχικά ότι δεν είχε αυτοπεποίθηση. Παρ’ όλα αυτά ήταν 7ος το μεσημέρι και, με την ατυχία του Mikkelsen, έχει την ευκαιρία να διασφαλίσει τη 2η θέση στο πρωτάθλημα.
Ο Dani Sordo, με το τρίτο Hyundai, έκλεισε τον πρωινό κύκλο ειδικών στην 8η θέση, μπροστά από έναν μάλλον αδιάφορο Mads Ostberg (M-Sport Ford) και τον άτυχο Mikkelsen.
Τελευταία στιγμή: Ο Mikkelsen έχασε άλλα 2’ 18” στην πρώτη απογευματινή ειδική, την οποία πήρε και πάλι ο Ogier, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Tanak στα 15”, ενώ ο Breen τούμπαρε το Citroen κι εγκατέλειψε. Περισσότερα το βράδυ.
Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ 4 ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ:
ΘΕΣΗ | ΠΛΗΡΩΜΑ | ΟΜΑΔΑ | ΑΥΤ/ΤΟ | ΧΡ./ΔΙΑΦ. |
---|---|---|---|---|
1 | Sebastien Ogier, J.Ingrassia | Volkswagen Motorsport | Volkswagen | 52m04.7s |
2 | Ott Tanak, R.Molder | DMACK World Rally Team | Ford | 7.7s |
3 | Jari-Matti Latvala, M.Anttila | Volkswagen Motorsport | Volkswagen | 32.3s |
4 | Kris Meeke, P.Nagle | Abu Dhabi Total WRT | Citroen | 32.5s |
5 | Hayden Paddon, J.Kennard | Hyundai Motorsport N | Hyundai | 32.7s |
6 | Craig Breen, S.Martin | Abu Dhabi Total WRT | Citroen | 37.1s |
7 | Thierry Neuville, N.Gilsoul | Hyundai Motorsport | Hyundai | 42.5s |
8 | Dani Sordo, M.Marti | Hyundai Motorsport | Hyundai | 58.4s |
9 | Mads Ostberg, O.Floene | M-Sport World Rally Team | Ford | 1m18.4s |
10 | Andreas Mikkelsen, A.Jager | Volkswagen Motorsport II | Volkswagen | 1m57.2s |