Ράλι Μεξικού: Μετά του πάγους, χώμα και Loeb

Ράλι Μεξικού: Μετά του πάγους, χώμα και Loeb

Μπορεί η επιστροφή του 9άκις παγκόσμιου να επηρεάσει την εξέλιξη του αγώνα;

Έρχεται σαν guest star ή έρχεται να αποδείξει; Όπως και να έχει, η εμφάνιση του Loeb στην εκκίνηση του ράλι στο Μεξικό είναι είδηση. Αλλωστε ο 9άκις παγκόσμιος έχει να φορέσει κράνος σε ειδική του WRC από το Μόντε του 2015 όπου και πάλι συμμετείχε ως «guest».

Παρόλα αυτά, ακόμη και στα 44 του χρόνια, ο Loeb δεν έχει μείνει «άκαπνος», αφού με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, έχει εμπλοκή στους αγώνες.
Ο ίδιος έχει δηλώσει πως τα σημερινά WRC ουδεμία σχέση έχουν με εκείνα της εποχής του. Είναι πολύ πιο γρήγορα και εντελώς διαφορετικά.
Σίγουρα αν κάποιος μπορεί να τα κουλαντρίσει είναι ο εννέα φορές παγκόσμιος, όμως άλλο πετυχαίνω ανταγωνιστικούς χρόνους και άλλο κερδίζω ειδικές και αγώνες. Πόσω μάλλον όταν απέναντί σου έχει οδηγούς με πλήρη εμπλοκή όπως ο Ogier και οδηγούς διψασμένους για διάκριση που… τα βλέπουν όλα ευθεία, όπως ο Tanak ή ο  Mikkelsen.

Θα αγχώσει τον Ogier;
Δύσκολο, μια και ο 5άκις μπορεί να έχει μια κόντρα με τον 9άκις από την εποχή που και οι δύο ήταν στη Citroen, αλλά σήμερα ο Ogier είναι από τους πλέον ολοκληρωμένους οδηγούς, ξέρει να περιμένει, να υπολογίζει και να «πυροβολεί» κατά το δοκούν και πέρυσι απέδειξε πως δεν χρειάζεται τις νίκες για να πάρει τίτλο.
Ας δούμε λοιπόν τη συμμετοχή του Loeb σαν μια γιορτή, σαν την επιστροφή ενός θρύλου του WRC και ας χειροκροτήσουμε την προσπάθειά του.

O αγώνας

Στον αγώνα αυτόν καθαυτόν, το Μεξικό είναι ο πρώτος χωμάτινος αγώνας της σεζόν, μετά το χιονισμένο Μόντε και την παγωμένη Σουηδία.
Η ιδιαιτερότητά του έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις που απαιτούνται στους κινητήρες που υποφέρουν λόγω του μεγάλου υψόμετρου και στην απαιτούμενη για την περίσταση προσαρμογή των οδηγών στις συνθήκες αυτές.
Ο αγώνας περιλαμβάνει 22 ειδικές συνολικού μήκους 350 km με την περίφημη η El Chocolate των 31 χιλιομέτρων να είναι η μεγαλύτερη.
Κατά τα λοιπά έχουμε πολλές αλλαγές, αφού το Mexico city θα φιλοξενήσει μόνον την εκκίνηση και το κέντρο έχει μετακομίσει και πάλι στο Guanajuato.

Σε αγωνιστικό επίπεδο σίγουρα στη Hyundai πάνε με άλλο αέρα μετά την εξαιρετική εμφάνιση στη Σουηδία. Για την κορεάτικη ομάδα θα οδηγήσουν οι Thierry Neuville που προηγείται στη βαθμολογία, Andreas Mikkelsen και Dani Sordo. Ζητούμενο είναι ο Βέλγος να μην χάσει την επαφή με την κορυφή της βαθμολογίας.

Στην  Toyota θέλουν από τη μια να ξεχάσουν τη Σουηδία και από την άλλη να μην έχουν τα ίδια προβλήματα που είχαν πέρυσι στο Μεξικό (υπερθέρμανση κινητήρα) . Ο Latvala θέλει να κερδίσει τη μάχη από τον Tanak που ήταν πιο γρήγορος στη Σουηδία και στο Μόντε, την ώρα που ο Esapekka Lappi μπορεί να συμμετέχει για πρώτη φορά στον αγώνα, αλλά όπως απέδειξε και στη Σουηδία «τόχει», πεισμώνει και πυροβολεί αδιακρίτως.

Στην ομάδα του παγκόσμιου Ogier, την M-Sport θέλουν με τη σειρά τους να αποδείξουν πως η Σουηδία ήταν μια δυσάρεστη παρένθεση. Ειδικά τα όσα έγιναν στην Power Stage μπορεί να ήταν νόμιμα αλλά επικρίθηκαν ως «μη ηθικά». Τον Ogier θα πλαισιώσουν οι Evans και  Suninen, με τον Γάλλο να έχει ένα μικρό πλεονέκτημα ότι δεν θα είναι αυτός που θα ανοίγει το δρόμο.

Τέλος στη Citroen πέρα από τον Loeb που αναμφισβήτητα θα συγκεντρώσει όλα τα φλας των φωτορεπόρτερ, οι Meeke και Breen θα κληθούν να υπερασπίσουν τα χρώματα της ομάδας, με τον δεύτερο να έρχεται από μια εξαιρετική εμφάνιση στη Σουηδία και τον Meeke να ποντάρει στην περυσινή του νίκη και σε μια ανάλογη εμφάνιση. Μάλιστα πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν τον Βρετανό σαν ένα από τα φαβορί για το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Εν αναμονή λοιπόν…

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube