Ράλι Κορσικής: Ο Meeke απομακρύνεται λίγο ακόμα [video]

Ράλι Κορσικής: Ο Meeke απομακρύνεται λίγο ακόμα [video]

O Kris Meeke πρόσθεσε ακόμα 1,4” στη διαφορά του από τον Sebastien Ogier, στις δύο ειδικές του απογευματινού κύκλου σήμερα.

Ο Ogier, με το Ford Fiesta της M-Sport, έγινε ο πρώτος οδηγός που κατάφερε να πάρει ειδική από τον Meeke στον φετινό Γύρο της Κορσικής.

Όμως η διαφορά του από τον οδηγό της Citroen στην Ε.Δ.3 ήταν μόλις 0,8”. Και ο Βορειοϊρλανδός απάντησε στην επόμενη ειδική, παίρνοντας 2,2” από τον Γάλλο και ανοίγοντας τη διαφορά τους στα 10,3”.

Ο Thierry Neuville κάνει ό,τι μπορεί με το Hyundai του για να κρατηθεί κοντά στους δύο πρωτοπόρους, αλλά πέρασε όλη τη μέρα με την απογοήτευση πως, όσα ρίσκα κι αν έπαιρνε, εξακολουθούσε να χάνει χρόνο. Τελείωσε τη μέρα 3ος, αλλά 25,8” πίσω από τον πρώτο.

Τουλάχιστον ο Βέλγος δεν πιέζεται πλέον από πίσω, αφού ο Ott Tanak γλίστρησε σε μια στροφή με το δεύτερο M-Sport Fiesta κι έπεσε σε ένα χαντάκι στην Ε.Δ.3, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Έτσι ο Craig Breen (Citroen C3) ανέβηκε στην θέση, μόλις 1,4” μπροστά από τον Dani Sordo (Hyundai), μετά από μια έντονη μάχη μεταξύ τους. Ο Jari-Matti Latvala είναι άλλα 6,4” πιο πίσω, με το μόνο Toyota Yaris που συνεχίζει, αφού αυτό του Juho Hanninen τράκαρε και πήρε φωτιά το πρωί.

Σήμερα το μεσημέρι δεν είχε πλήρες σέρβις, αλλά μόνο αλλαγή ελαστικών, οπότε ο Elfyn Evans έμεινε με το πρόβλημα στα υδραυλικά του DMACK-Ford και για όλο το απόγευμα. Κατάφερε να τερματίσει τη μέρα, αλλά είναι 7 λεπτά πίσω, στη 18η μόλις θέση της κατάταξης.

Οι Hayden Paddon (Hyundai) και Stephane Lefebvre (Citroen C3) είναι οι τελευταίοι από τους οδηγούς World Rally Cars που συνεχίζουν χωρίς πρόβλημα, στην και θέση αντίστοιχα. Ο Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia R5) είναι τώρα 9ος γενικής και κυρίαρχος στην κατηγορία WRC2 αφού ο διώκτης του, ο Eric Camilli (M-Sport Ford Fiesta R5), βγήκε από το δρόμο κι εγκατέλειψε.

Έτσι ο Stephane Sarrazin μπήκε στην πρώτη δεκάδα, στο ντεμπούτο του με το Fabia R5 της δικής του ομάδας, Sarrazin Motorsport. Ο πολυτάλαντος Γάλλος είναι μόνο 20,5” πίσω από τον εργοστασιακό Mikkelsen και πολύ μπροστά από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα R5..

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ε.Δ.4, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:

θ.Νο.ΟΔΗΓΟΣΧΡΟΝΟΣΔΙΑΦ. ΑΠΌ ΠΡΟΗΓ.ΔΙΑΦ. ΑΠΌ ΠΡΩΤΟ
1.7GBRK. MEEKE1:16:32.1  
2.1FRAS. OGIER1:16:42.4+10.3+10.3
3.5BELT. NEUVILLE1:16:57.9+15.5+25.8
4.8IRLC. BREEN1:17:24.5+26.6+52.4
5.6ESPD. SORDO1:17:25.9+1.4+53.8
6.10FINJ. LATVALA1:17:32.3+6.4+1:00.2
7.4NZLH. PADDON1:17:50.9+18.6+1:18.8
8.9FRAS. LEFEBVRE1:18:39.7+48.8+2:07.6
9.32NORA. MIKKELSEN1:19:29.4+49.7+2:57.3
10.84FRAS. SARRAZIN1:19:49.9+20.5+3:17.8
11.34FINT. SUNINEN1:20:39.4+49.5+4:07.3
12.44FRAY. ROSSEL1:21:30.0+50.6+4:57.9
13.38NORO. VEIBY1:21:47.7+17.7+5:15.6
14.43SVKM. KOCI1:21:51.8+4.1+5:19.7
15.35SWEE. BERGKVIST1:22:43.1+51.3+6:11.0
16.89CHEJ. TOEDTLI1:22:49.2+6.1+6:17.1
17.41ROUS. TEMPESTINI1:23:03.2+14.0+6:31.1
18.3GBRE. EVANS1:23:11.6+8.4+6:39.5
19.87FRAG. FIORI1:23:28.8+17.2+6:56.7
20.85FRAJ. MANZAGOL1:24:05.6+36.8+7:33.5

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube