Ράλι Κορσικής: Ο Ogier παίρνει κεφάλι

Ράλι Κορσικής: Ο Ogier παίρνει κεφάλι

Ο Sebastien Ogier έχτισε ήδη μια σεβαστή διαφορά από τον Kris Meeke, αλλά γίνεται μάχη για τη δεύτερη θέση.

Μετά την πρώτη ειδική του αγώνα, την Acqua Doria – Albitreccia των 49,7 km, μια μάχη για την πρώτη θέση έδειχνε πιθανή, αφού ο Kris Meeke και ο Dani Sordo ήταν μόνο 4,8” πίσω από τον Ogier.

O Thierry Neuville είχε κι αυτός παραπλήσιο ρυθμό με τον παγκόσμιο πρωταθλητή για μεγάλο μέρος της ειδικής, αλλά υπερθερμάνθηκαν τα φρένα του Hyundai κι έχασε χρόνο στο τέλος.

Ο Ogier όμως δήλωσε στον τερματισμό της E.Δ.1 ότι οι σημειώσεις του ήταν πολύ συντηρητικές, και ανέβασε ρυθμό στην επόμενη ειδική, την Plage du Liamone - Sarrola-Carcopino.

Ο Γάλλος ήταν 8” πιο γρήγορος από τον δεύτερο στην ειδική, τον Neuville, ανοίγοντας έτσι μια διαφορά 14,7” από τον Meeke, πριν τη μεσημεριανή ανασυγκρότηση.

Η μάχη όμως για τη δεύτερη θέση μαίνεται, καθώς οι Meeke, Neuville και Sordo είναι όλοι μέσα σε 4,2”. Τα δύο Hyundai έχουν αλλάξει θέσεις μετά την E.Δ.2, αφού ο Sordo έδειξε προβληματισμένος στον τερματισμό της ειδικής, καθώς νόμιζε ότι είχε πάει γρήγορα με το i20 του που κρατούσε καλύτερα, αλλά ο χρόνος του ήταν απογοητευτικός.

Οι δύο team-mates του Ogier, Andreas Mikkelsen και Jari-Matti Latvala, ξεκίνησαν άσχημα τον αγώνα.

Τα split (ενδιάμεσες χρονομετρήσεις) του Mikkelsen στην Ε.Δ.1 ήταν αξιοπρεπή, μέχρι που το δεξί του πόδι «πήγε για ύπνο» καθώς ο Νορβηγός ένιωθε έναν κραδασμό στο αυτοκίνητο. Η κατάσταση βελτιώθηκε στην E.Δ.2, όπου έκανε τον 3ο χρόνο και ανέβηκε από την στην θέση, πίσω από τον Hayden Paddon.

Ο Latvala βρήκε ότι το στήσιμο που είχε επιλέξει στις δοκιμές πριν τον αγώνα δεν δούλευε και παραδέχτηκε ότι δεν είχε ρυθμό και αυτοπεποίθηση, καθώς τερμάτισε το πρωινό σκέλος στην 7η θέση, μπροστά από το Citroen του Craig Breen.

Τα Ford της M-Sport και πάλι δεν έδειξαν γρήγορα. Οι Mads Ostberg και Eric Camilli ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους, αλλά πολύ πίσω από τους αντιπάλους τους, στην και 10η θέση αντίστοιχα.

Από την πλευρά του, ο Ott Tanak γρήγορα κατάλαβε ότι θα είχε έναν δύσκολο αγώνα με τα ασφάλτινα λάστιχα της DMACK. Ο Εσθονός είναι 13ος, πίσω από τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 (WRC2) των Elfyn Evans και Jan Kopecki.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ (Ε.Δ.1 & 2):

ΘέσηΝο.ΟδηγόςΧρόνοςΔιαφ. από προηγ.Διαφ. από 1ο
1.1FRAS. OGIER49:03.7--
2.7GBRK. MEEKE49:18.4+14.7+14.7
3.3BELT. NEUVILLE49:21.2+2.8+17.5
4.4ESPD. SORDO49:22.6+1.4+18.9
5.20NZLH. PADDON49:33.4+10.8+29.7
6.9NORA. MIKKELSEN49:34.2+0.8+30.5
7.2FINJ. LATVALA49:35.8+1.6+32.1
8.8IRLC. BREEN49:38.2+2.4+34.5
9.5NORM. OSTBERG50:07.6+29.4+1:03.9
10.6FRAE. CAMILLI50:08.1+0.5+1:04.4
11.31GBRE. EVANS50:22.3+14.2+1:18.6
12.32CZEJ. KOPECKY50:35.9+13.6+1:32.2
13.12ESTO. TANAK50:36.0+0.1+1:32.3
14.82FRAB. BOUFFIER50:51.5+15.5+1:47.8
15.42NLDK. ABBRING50:52.9+1.4+1:49.2
16.36FRAY. BONATO51:03.0+10.1+1:59.3
17.38ESPJ. SUAREZ MIRANDA51:07.4+4.4+2:03.7
18.83FRAS. SARRAZIN51:08.8+1.4+2:05.1
19.40FRAJ. MAURIN51:13.1+4.3+2:09.4
20.84FINT. SUNINEN51:19.0+5.9+2:15.3

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube