Ράλι Καταλονίας: Ο Mikkelsen πάντα πρώτος, αλλά ο Ogier πλησιάζει

Ράλι Καταλονίας: Ο Mikkelsen πάντα πρώτος, αλλά ο Ogier πλησιάζει

Ο Νορβηγός εξακολουθεί να είναι επικεφαλής, αλλά οι διαφορές με τον Ogier και τους άλλους είναι μικρές, πριν την αρχή του ασφάλτινου σκέλους.

Ο Andreas Mikkelsen (Hyundai) έχασε για λίγο την πρωτοπορία μετά την πρώτη απογευματινή ειδική, όπου έπεσε 0,3” πίσω από τον Mads Ostberg με το ιδιωτικό του Ford. Όμως ξαναπήρε τα ηνία του αγώνα μετά την Ε.Δ.5 κι έμεινε επικεφαλής μετά το δεύτερο πέρασμα από την Terra Alta των 39 km, παρά ένα πρόβλημα που είχε με ένα αμορτισέρ.  

«Ήταν μια πραγματικά καλή μέρα για μένα», δήλωσε. «Για να είμαι ειλικρινής, ήταν φανταστική. Οκέι, στην τελευταία ειδική είχαμε πρόβλημα με ένα αμορτισέρ, κοπανούσε από τη μέση της ειδικής και μου αποσπούσε την προσοχή. Όμως ήδη νιώθω σαν στο σπίτι μου με αυτό το αυτοκίνητο και προβλέπω ότι θα το αγαπήσω!»

Καθώς τα αυτοκίνητα κατευθύνονταν προς τη Salou για το μεγάλο σέρβις των 75’ όπου θα αλλάξουν αναρτήσεις και σχέσεις για το αυριανό ασφάλτινο σκέλος, ο Sebastien Ogier ήταν ο πιο απειλητικός αντίπαλος για τον Mikkelsen.

Γράφοντας τον καλύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική της ημέρας, ο Γάλλος της M-Sport έκλεισε την ψαλίδα από το Νορβηγό στα μόλις 1,4”.

O Ogier έμεινε μέσα στη μάχη χάρη στα ασφάλτινα κομμάτια που υπήρχαν μέσα σε χωμάτινες ειδικές. Καθώς ξεκινούσε πρώτος, περίμενε να ήταν πιο κάτω στην κατάταξη.

«Είμαι χαρούμενος με τη θέση αυτή», δήλωσε. «Έπρεπε να πιέσουμε πάρα πολύ στην άσφαλτο, αφού ήταν τα μόνα κομμάτια όπου μπορούσαμε να κάνουμε τη διαφορά».

Αν δεν έκανε ένα τετακέ στην Ε.Δ.4, ο Kris Meeke (Citroen) θα μπορούσε να είναι μπροστά. Ο Βορειοϊρλανδός έκανε τον καλύτερο χρόνο στην Ε.Δ.5 και ήταν μόνο 0,8” πίσω από τον Ogier στην Tera Alta II, οπότε έκλεισε τη μέρα στην 3η θέση, μόνο 3” από την κορυφή.

«Ήταν τόσο εκνευριστικό», εξήγησε. «Ο τροχός πιάστηκε στην άκρη της ασφάλτου και μας γύρισε. Χρειάστηκε να κάνω όπισθεν, μπροστά, όπισθεν… Ήταν πολύ κοντά στο τέρμα. Αλλά όπως και να έχει, είμαστε εδώ και είμαστε σε καλή θέση».

Ο team-mate του Ogier και νικητής στη Γερμανία, ο Ott Tanak, είναι 4ος, έχοντας χάσει την καλή αίσθηση του Fiesta που είχε το πρωί.

Ο Ostberg ήταν πολύ απογοητευμένος με την θέση που βρέθηκε αφού αναγκάστηκε να κάνει όλη την Ε.Δ.6 με το καλοριφέρ του Fiesta κολλημένο στο φουλ!

Ο τοπικός Dani Sordo είναι 6ος, με το άλλο Hyundai, του Thierry Neuville, ακριβώς πίσω του.

Τα δύο Toyota, του Juho Hanninen και του Esapekka Lappi, έχουν κάνει σάντουιτς το Citroen του Stephane Lefebvre, που είναι 9ος, ενώ ο Jari-Matti Latvala με το τρίτο Yaris εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα μετά την E.Δ.5.

Ο Elfyn Evans είναι 11ος, 1’ 22” 4 πίσω από τον πρώτο, αφού τα λάστιχα DMACK που φοράει δεν αντέχουν στη ζέστη.

Ο Teemu Suninen είναι επικεφαλής στην κατηγορία WRC2 με διαφορά 1’ 17”, παρότι αντιμετώπισε πρόβλημα με την υποβοήθηση του τιμονιού του Ford Fiesta R5 στην τελευταία ειδική της ημέρας.

Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:

θ.#οδηγοσχρονοσδιαφ. απο προηγ.διαφ. απο πρωτο
1.4NORA. MIKKELSEN1:11:56.3  
2.1FRAS. OGIER1:11:57.7+1.4+1.4
3.7GBRK. MEEKE1:11:59.3+1.6+3.0
4.2ESTO. TÄNAK1:12:02.6+3.3+6.3
5.14NORM. OSTBERG1:12:03.4+0.8+7.1
6.6ESPD. SORDO1:12:07.1+3.7+10.8
7.5BELT. NEUVILLE1:12:09.1+2.0+12.8
8.11FINJ. HÄNNINEN1:12:29.9+20.8+33.6
9.8FRAS. LEFEBVRE1:12:58.5+28.6+1:02.2
10.12FINE. LAPPI1:13:01.8+3.3+1:05.5
11.3GBRE. EVANS1:13:18.7+16.9+1:22.4
12.82FRAE. CAMILI1:14:24.4+1:05.7+2:28.1
13.83NORO. VEIBY1:15:06.2+41.8+3:09.9
14.32FINT. SUNINEN1:15:16.6+10.4+3:20.3
15.33ROUS. TEMPESTINI1:16:33.8+1:17.2+4:37.5
16.31CZEJ. KOPECKY1:16:35.4+1.6+4:39.1
17.84FRAP. LOUBET1:16:56.9+21.5+5:00.6
18.34MEXB. GUERRA1:17:01.0+4.1+5:04.7
19.9AREK. AL QASSIMI1:17:01.7+0.7+5:05.4
20.42FINJ. NORDGREN1:17:48.5+46.8+5:52.2

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube