Ράλι Καταλονίας: Ο Meeke επικεφαλής, ο Neuville καταποντίζεται
Ο Kris Meeke με το Citroën πέρασε πρώτος σήμερα το πρωί, ενώ ο Thierry Neuville βγήκε σε απλή διαδρομή κι έπεσε πολύ πίσω.
Ο Meeke ξεκίνησε τη σημερινή, ασφάλτινη μέρα από την 3η θέση, αλλά επιτέθηκε, όπως σχεδίαζε, στην Ε.Δ.7, την El Montmell, και πέρασε επικεφαλής με διαφορά 9,1” για να την αυξήσει ελαφρά στη συνέχεια.
Ο Βορειοϊρλανδός ολοκλήρωσε τον πρωινό κύκλο ειδικών 13,5” μπροστά από τον δεύτερο και περιέγραψε το Citroën C3 του ως «φαινόμενο».
Αντίθετα από τον Meeke, ο διεκδικητής του τίτλου, Thierry Neuville, είχε ένα πολύ δύσκολο πρωινό. Ξεκίνησε τον αγώνα 17 βαθμούς πίσω από τον Sebastien Ogier και την ημέρα 11,4” πίσω από τον Γάλλο, αλλά έχασε κι άλλο χρόνο με τον Hyundai i20 του να υποστρέφει έντονα στην πρώτη ειδική. Στη συνέχεια αντιμετώπισε υδραυλικό πρόβλημα πριν την Ε.Δ.9 και το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά.
Όταν τελικά πήρε μπροστά, ο Βέλγος είχε καθυστερήσει κι έφυγε πολύ βιαστικά, με αποτέλεσμα να βγει από το δρόμο στην απλή διαδρομή και να φτάσει στο κοντρόλ της ειδικής με καθυστέρηση 3 λεπτών, πράγμα που του επέφερε 30” ποινής και τον έριξε στην 8η θέση.
Στη δεύτερη θέση έχει ανέβει τώρα ο Ott Tanak, περνώντας τον team-mate του στην M-Sport, τον Ogier, στην τελευταία πρωινή ειδική. Ο Γάλλος δήλωσε απλά ότι έπρεπε να «οδηγήσει πιο γρήγορα» και συμπλήρωσε απειλητικά μετά την Ε.Δ.9: «Το απόγευμα θα είμαστε ταχύτεροι».
Ο Dani Sordo (Hyundai) ανέβηκε μέχρι και 2ος σε μια πολύ σφιχτή πρώτη πεντάδα που ήταν μέσα σε μόλις 5” όλο το πρωί. Τελικά ο Ισπανός κατέληξε 4ος, μόνο 0,8” πίσω από τον Ogier – στο τελευταίο του ράλι για φέτος.
Ο Andreas Mikkelsen με το τρίτο Hyundai ξεκίνησε την ημέρα επικεφαλής, αλλά έπεσε γρήγορα πίσω καθώς όλα τα i20 WRC υπέφεραν από υποστροφή στην άσφαλτο. Ο Νορβηγός παραπονέθηκε ότι δεν είχε πείρα από το αυτοκίνητο σε ασφάλτινες συνθήκες, και αυτός ήταν ο λόγος που έχασε χρόνο.
Ο πιο γρήγορος όμως σήμερα το πρωί ήταν αναμφισβήτητα ο Juho Hanninen, που πήρε τις δύο από τις τρεις ειδικές του κύκλου. Ο Φιλανδός έχει ανέβει στην 6η θέση με το Toyota Yaris, περνώντας τον Mads Ostberg που είχε μια μικρή, χωρίς συνέπειες, έξοδο από το δρόμο καθώς ακόμα μαθαίνει το Fiesta WRC του 2017 στην άσφαλτο, όπου αγωνίζεται με αυτό για πρώτη φορά.
Πίσω από τον Neuville, o Esapekka Lappi (Toyota) και ο Stephane Lefebvre (Citroen) συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα, ενώ ο Elfyn Evans (DMACK Fiesta) είναι το τελευταίο WRC τελευταίου τύπου, στην 11η θέση.
Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ:
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΑΥΤ/ΤΟ | ΧΡ./ΔΙΑΦ. |
---|---|---|---|---|
1 | Kris Meeke, P.Nagle | Citroen Total Abu Dhabi WRT | Citroen | 1h42m48.2s |
2 | Ott Tanak, M.Jarveoja | M-Sport World Rally Team | Ford | 13.5s |
3 | Sebastien Ogier, J.Ingrassia | M-Sport World Rally Team | Ford | 13.8s |
4 | Dani Sordo, M.Marti | Hyundai Motorsport | Hyundai | 14.6s |
5 | Andreas Mikkelsen, A.Jager | Hyundai Motorsport | Hyundai | 20.8s |
6 | Juho Hanninen, K.Lindstrom | Toyota Gazoo Racing WRC | Toyota | 27.6s |
7 | Mads Ostberg, T.Eriksen | M-Sport World Rally Team | Ford | 46.6s |
8 | Thierry Neuville, N.Gilsoul | Hyundai Motorsport | Hyundai | 53.1s |
9 | Esapekka Lappi, J.Ferm | Toyota Gazoo Racing WRC | Toyota | 1m17.5s |
10 | Stephane Lefebvre, G.Moreau | Citroen Total Abu Dhabi WRT | Citroen | 1m30.2s |
11 | Elfyn Evans, D.Barritt | M-Sport World Rally Team | Ford | 2m06.6s |
12 | Eric Camilli, B.Veillas | M-Sport World Rally Team | Ford | 4m10.6s |
13 | Teemu Suninen, M.Markkula | M-Sport World Rally Team | Ford | 4m50.9s |
14 | Ole-Christian Veiby, S.R.Skjaermoen | Printsport | Skoda | 5m07.8s |
15 | Jan Kopecky, P.Dresler | Skoda Motorsport II | Skoda | 5m54.1s |